Ahoj všichni!:)
vím, že jsem hodně neaktivní v poslední době. Kdysi jsem stíhala přidat jeden díl za týden ale teď to opravdu nedávám. Lepí se mi smůla na paty - zničila se mi nabíječka a já teď jsem v situaci, kdybych si mohla jen tak z fleku koupit novou (protože z nějakého důvodu jsou nabíječky na iPhony tak zkurveně drahýýý!!) a pak chodím na doučování / kurzy, protože se hlásím na uměleckou a totálně nestíhám! Musím mít do ledna 10 uměleckých prací a já mám jenom 5! Takže fakt nemám na psaní čas.
Nekončím. To ani náhodou. Psaní mě baví. Jenom ten čas mi prostě nějak chybí. Věřte mi, že se to zlepší, až nebudu mít tolik tý školy, což bude velice brzy.
Jinak vám chci strašně moc poděkovat za neuvěřitelných 94K u Summer love jedničky! Ani si neumíte představit, jak mě to těší:) a na Summer love 2 je okolo 69K což je taky totálně boží.
Hrozně moc vám chci poděkovat. Jste opravdu skvělí. !!!!!!!! <3
A taky vás chci poprosit - někteří z vás mi píšete link na vaše povídky, ať vám řeknu váš názor apod. Lidi, já tohle nedělám. Na mém názoru vůbec nezáleží:) Asi jste si mohli všimnout, že na tyto dotazy neodpovídám a nereaguju. - nepište mi to:) děkuju. Mír s váma :DDD
Užívejte života a prosím počkejte na další díly, protože toho tu plánuju docela dost a myslím, že se máte na to těšit:)
Miluju vás. Všechny. :)
xx - EeeNNiegirlwriter
(jinak všichni přidávejte na snapu: ihoodtaken. Až se mi spraví mobil, budu zase aktivní:)))
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter