35) ,,Jo, do Hemmigse."

2.1K 178 18
                                    

,,Co to sakra děláš?!" odtáhl jsem se od ní během vteřiny. ,,Ježiš, promiň." zasmála se nervózně. ,,Dej mi to." řekl jsem a pohledem sklouzl na její mobil. ,,To sotva." řekla. ,,Nio." zavrčel jsem. Popravdě jsem se bál, co s tou fotkou hodlá udělat. Napadalo mě spousta věcí, kterým jsem rozhodně musel zabránit.

,,Sakra dej mi to." řekl jsem už dost naštvaně. ,,Vymažu to, slibuju." pípla a popošla ode mě kousek dál. Něco naťukala na mobilu a pak jen řekla: "Vymazáno." zněla dost smutně. Bylo mi to jedno.

,,Jdu se ještě vyfotit s Calumem." pípla a šla ode mě pryč.

NIA:

Fotku jsem poslala sama sobě. Byla bych blbá, kdybych ji vymazala. Neměla jsem v úmyslu ji někam zveřejňovat, vlastně jsem tohle ani nijak neplánovala. Tohle nejsem já! Vždyť mám přítele, jsem do něj zamilovaná! Nebo ne?

,,Reno!?" vyjekla jsem, když jsem k ní doběhla. ,,Co je?" odtáhla se od Mikea a Cala. ,,Potřebuju s tebou mluvit. Hned." tahala jsem ji za loket pryč od kluků.

,,Ne, já potřebuju mluvit s tebou." řekla mi za cesty a vytrhla se mi ze sevření. ,,Tak mluv." dala jsem si ruce v bok. ,,Tak jo..." nadechla se. ,,Ty jsi snad úplně zešílela ségra!?" vyjekla. ,,Nemůžeš se tu jen tak líbat s Hemmingsem! On je zasnoubený a ty máš taky přítele! Do prdele! Jsi snad úplně vypatlaná?!" bylo vidět, že je na mě naštvaná.

,,Nevím, co se to se mnou děje." povzdechla jsem si. ,,On je tak nádherný a roztomilý..." začala jsem se culit a rozplývat se nad tím, jaký Luke je. ,,Už drž hubu." zakryla mi pusu její dlaní.

,,Vzpamatuj se Nio." řekla vážně. ,,Máš Brenndyho a on tě miluje. To je ti jedno?" zeptala se a pustila mou pusu. Povzdechla jsem si.

,,Miluješ ho taky?" zeptala se. ,,Já-já nevím.." vydechla jsem a rozhodila jsem rukama. ,,Jak jako 'nevím'?" zavrčela. ,,Sakra Nio! Tys toho kluka celou tu dobu tahala za nos?" zamračila se. ,,Ne. Jenom jsem se zamilovala do někoho jiného..." špitla jsem. ,,Snad ne do Hemmingse.." řekla s obavami v hlase. Můj pohled spadl na toho vysokého, blonďatého kluka, co se culil a u toho telefonoval. ,,Jo, do Hemmingse." špitla jsem.

LUKE:

Hned potom, co Nia odešla, mi zavolala Melinda. Musím uznat, že to bylo dobře naplánované! Bylo fajn zase slyšet její hlas! Ale dělalo mi starosti to, co mi řekla. Její táta má rakovinu, což je smutné. Kdybych mohl, letěl bych do Kanady za ní.

,,Je mi to hrozně líto sweety. Musí to být hrozné..." řekl jsem smutně. Povzdechla si. ,,Jo, to taky je." řekla. ,,Ale dost o mně." uměl jsem si představit, jak si utírá slzy. ,,Jak je v Japonsku?" zeptala se mile. ,,Je to tu fajn..." vydechl jsem. Přistihl jsem totiž Niu, jak se na mě dívá. ,,Jenom fajn?" zeptala se Mel pobaveně.

,,Je to tu fakt super! Ale ...." tu první větu jsem doslova vykřikl ale tu druhou jsem ani nedořekl, protože mi najednou bylo do breku. ,,Ale co?" nechápala. ,,Chybíš mi." špitl jsem. ,,To ty mi taky Luku. Ale neboj, je to jenom pár týdnů.." uklidňovala mě. ,,Pak budeme zase spolu." doplnila se a já se uculil.

,,Miluju tě." řekl jsem. ,,Já tebe taky." opětovala mi to. ,,Zlato, já už musím jít. Táta mě chce někam vzít. Tak papa." rozloučila se. ,,Ahoj." řekl jsem, až už se z druhé strany ozvalo pípání.

Znova mnou projel pocit viny. Tentokrát se k tomu přidal i naštvanost. ,,Já jsem takový idiot!" skoro jsem to zařval. Švihl jsem rukou a pak si všiml , že můj mobil byl na zemi na několik kousků. Paráda Lucasi!

,,Luku?! Pojď! Už musíme jet!" přiběhl za mnou Calum. Když viděl můj mobil, zasmál se. ,,Proboha! Cos to prováděl?" zeptal se. ,,Nic." zavrčel jsem, posbíral ty kousky, co ležely na zemi a dal si je do kapsy. Cal mě pobaveně pozoroval.

,,Co čumíš?" řekl jsem naštvaně. Vypadal překvapeně. ,,Co je to s tebou, brácho?" zeptal se. ,,Chováš se jinak. " dodal. ,,Jenom mi prostě chybí Mel, Cale. Co je na tom těžkého pochopit?" rozhodil jsem rukama.

Trochu se uchichtnul. ,,Jo, to jsem před chvílí viděl." řekl. Nechápavě jsem se na něj podíval. ,,Ale noták!" řekl. ,,Ty víš o čem mluvím!" můj pohled zůstal stejný, protože jsem vůbec nevěděl, o čem to sakra mele!

,,O tobě a o Nii." aha, tak o tomhle mluví. ,,Před chvílí. Romantická selfíčka. Pusa sem, pusa tam..." ty poslední slova začal zpívat a mi dalo pořádnou práci mu nedat přes hubu!

,,Tys to viděl?" zeptal jsem se provinile. Přikývl. ,,A ne jen já. Viděl to i Michael a Rena. A vsadil bych se, že Ashton o tom bude taky něco vědět." řekl. Povzdechl jsem si. Tohle jsi posral, Hemmingsi!

,,Jsem v prdeli." zamručel jsem si pro sebe. ,,To teda jsi." přitakal Calum. ,,Ale z jedné pusy se svět nezboří." dodal optimisticky. ,,Tomu sám nevěříš Cale." odvětil jsem mu.

Chvíli mlčel. ,,Ne, nevěřím." řekl pak. ,,Tak vidíš." svůj obličej jsem si schoval do dlaní. Cítil jsem se jako trotl. ,,Ale kámo. Byla to jen pusa. Nevykousli jste se, ne?" Zasmál se a bouchl mě do ramene. ,,Jsi idiot." pustil jsem svůj obličej a zasmál jsem se taky.

,,A teď už raději pojď. Nebo budeme mít absenci na zkoušce." řekl. Nechápavě jsem se na něj podíval. ,,Nezačali by bez nás." řekl jsem. ,,Ale měli bychom už jít." řekl a tahal mě za paži ke silnici, kde čekalo naše auto. Nasedli jsme.

,,To vám to ale trvalo!" zasmál se John, náš manažér. ,,Co jste tam, proboha, dělali?!" zeptal se.

,,Šli jsme si to s Lukem rozdat na záchod ale kdyby se někdo ptal, byli jsme v obchodě koupit si lízátko." odpověděl mu s ironií Calum. Já jen protočil očima. Je to fakt idiot!

Calumově odpovědi se začali všichni smát, až na mě. Já poslouchal z rádia tóny 'Until it's gone' od Linkin parku. You don't know what you've got until it's gone. Trochu mi to připomínalo moji situaci. Sice jsem Mel neztratil, ale i tak.

,,Dneska uděláme malou změnu." řekl John a tím mě vyvedl z myšlenek. ,,Jakou?" nechápali jsme. ,,Místo Heartache on the big screen zazpíváte Just sayin..." dál už jsem ho neposlouchal, neměl jsem důvod.

,,Hej Luku?" bouchl mě Calum do ramene. ,,Co je?" zavrčel jsem podrážděně. ,,Tohle bys měl vidět." řekl a podal mi jeho mobil. Vzal jsem si ho a podíval se na displej.

NiaLovelis: I ❤️ this guy @luke5sos 😋💖

Byl to tweet od Nii a k tomu byla přiložena fotka, jak jsme si 'omylem' dali pusu.

,,To si dělá prdel?" vyjekl jsem s začínal panikařit. Co když to uvidí Mel? Co když to už viděla? Co když mi teď volá ale já jí to neberu, protože mám mobil na několik kousků?!

Tohle Nii nedaruju! Tohle teda ne. Jestli se Melin se mnou za tohle rozejde, bude litovat, že někdy takový tweet napsala!

Snap: ihoodtaken✌🏿️přidávám tam sice kraviny 😂 ale někdy i to info ohledně povídek takže přidávejte😋 a btw. Strašně se omlouvám, že jsem publikovala tento díl po takové době ale jaksi jsem neměla žádný nápad, jak tohle spatlat dohromady. 😔🔫 ... Comment, like, follow 🙏🏿 ily 💘

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat