Merhaba!
Bölümü Grinç izleyerek düzenliyorum. Çocukluğumun filmi ve çok seviyorum ya 😍. Siz ne yapıyorsunuz, nasılsınız?
Küfür yok biliyorsunuz.
Keyifli okumalar bol bol yorumlar ❤️❤️❤️.
-----
"Biliyor musun, iyi bir ev arkadaşısın." dedi Kyungsoo kahvaltısını yaparken.
"Teşekkürler." diyerek gülümsedi Chanyeol.
"Yani Luhan da fena değildi ama evinin kuralları var o kurallara uymazsan anında laf yiyorsun. Tabii Wu Sehun olmadığın sürece."
"Luhan'ın disiplin huyu bizden daha kuvvetli ve bu yüzden de bizden daha başarılı. Yine de benim için düzenden daha çok rahat olabilmek önemli."
"Jongin gittiği ilk iki gün kendimi çok kötü hissediyordum ama seninle ev arkadaşlığı deneyimini yaşamak güzel oldu. Arkadaşlığımızın daha pekiştiğini hissediyorum."
Kyungsoo uzanıp Chanyeol'ün omzunu sıktı.
"Ah!" Chanyeol acıyla kaçtı. "Ayarla şu gücünü. Ben Jongin değilim. Arkadaşlığımızla beraber omuz kemiklerimin de pekişmesini istemem."
"Üzgünüm." Kyungsoo elini havaya kaldırıp özür diledi.
"Ama seninle aynı fikirdeyim." Chanyeol göz kırptığında Kyungsoo mutlulukla gülümsedi. Gerçek bir 'arkadaş' varlığını umduğundan daha erken yaşıyordu.
"Yediysen kalkalım yoksa geç kalacağız. Tebeşir'den azar yememe rekorumu bozmak istemiyorum." Chanyeol ayaklanınca Kyungsoo da kalktı.
Chanyeol, Tebeşir ile bir iddiaya girmişti. Eğer Chanyeol yıl sonuna kadar azar yemezse Yifan sözlüsüne en yüksek notu verecekti ama minicik de olsa azar yerse Yifan'ın yaz tatili masraflarını ödeyecekti. Bu yüzden Chanyeol okuldaki hareketlerine karnesini babasının suratına zevkle çarpmak için dikkat ediyordu.
"Bunun için iddiaya girdiğine hala inanamıyorum! Tanrım sinsilik dağıtılırken ben neredeydim!"
"Cevabı duymak istediğinden emin misin?"
"SENİ!"
Chanyeol gülerek evden çıkarken Kyungsoo arkasından ayakkabısını fırlattı.
----
"Eee, anlat bakalım. Annen ile ne konuştun?" dedi Luhan içeceğinden içerken. Okuldan sonra keşfettikleri yeni kafeye gelmişlerdi ve menüyü sırayla test ediyorlardı.
"Önceki konuşmamızı anlatmıştım. Jongin'ın babası onu affetti ve eve döndü. Ben de hüngür hüngür ağladım falan filan." dedi elini sallayarak. "Bunları babama çıtlattığını ve babamın daha da sinirlendiğini söyledi. Manyak adam ya, ciddiyim manyak. Adam oğlunu bir şekilde eve çağırmış. Bu çok güzel bir şey ama benimki teyteyleniyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...