Hava çok sıcak. Yemin ediyorum yerimde eriye eriye bölüm yazdım. Hatalarım varsa affedin çünkü yazdığım gibi yayımlıyorum. Daha uzun yazmaya çalıştım ama cidden eriyorum :D.
Beni yb için motive etmek istiyorsanız bana güzel güzel yorumlar yapın.
----------
Saçlarında hissettiği tatlı bir baskı ile uyandı Kyungsoo. Vücudunu kastı. Üstündeki örtüye daha çok sarıldı ve sonunda gözlerini güçlükle açtı.
Küçük çikolatalı bir cupcake üstünde minik pembe bir mum ile ona göz kırpıyordu. Kyungsoo'nun içi o minik mum ile ısındı. Kalp dudakları yavaşça gerildi ve tatlı bir gülücüğe dönüştü. Kyungsoo yerinden yavaşça kalktı.
"Doğum günün kutlu olsun oğlum. İyi ki doğdun."
Kyungsoo annesine sarıldı.
"Teşekkür ederim anne."
--------
Bugün on üç ocaktı. Kyungsoo ve Jongin'in ilk kez birlikte doğum günü kutlayacağı gündü. Kyungsoo'nun ilk doğum günü partisiydi.
Doğum günü nedeniyle Kyungsoo'nun ailesi bugünlük evde olmayacaktı. O yüzden Luhan, Baekhyun ve Sehun Doların evinde parti için gerekenleri yapıyorlardı. Chanyeol da çifti dışarda oyalıyordu. Kyungsoo başta buna gerek olmadığını parti işini kendisinin devralabileceğini söylese de Luhan buna izin vermemişti. Bu parti onun ilk doğum günü partisiydi ve gereken şekilde olmalıydı.
Evdekiler için gün iyi geçse de dışardakiler için bu geçerli değildi. Kyungsoo o kadar heyecanlıydı ki bir Jongin'i bir Chanyeol'ü ısırıyordu ya da hırpalıyordu ve sürekli 'Ne zaman gideceğiz?' diye soruyordu.
Buna sonunda katlanamayan Chanyeol hazırlıklar tamamlanıp tamamlanmadığını umursamayarak evin yolunu tutmuştu.
"Ben gireyim. Siz bir dakika sonra gelin tamam mı?" dedi Chanyeol evin önünde.
Jongin, Kyungsoo'ya kollarını açtı. Kyungsoo Jongin'in kucağına atladı ve sarıldı.
"Tamam. Hadi." dedi Jongin. Chanyeol göz devirerek eve koştu.
"Bir dakika dayanabilirsin aşkım." Jongin kucağında Kyungsoo'yu sağa sola salladı. Kyungsoo ona sıkınca tutundu. Yapabilirdi. Bir dakika dayanabilirdi.
"Hazır mısın?"
Jongin'in böyle demesiyle Kyungsoo onun kucağından atladığı gibi onu kucakladı ve kapıya koştu. Kapıyı tekmeleyip Jongin'in yavaşça yere bıraktı. Kapı hemen açıldı. Kyungsoo ve Jongin el ele tutuşup içeriye doğru yürüdüler. Salona tam gelmeden üstlerine konfeti kağıtları yağdı.
"İYİ Kİ DOĞDUNUZ!"
Baekhyun onların arkasından Sehun ve Luhan salonun girişinde tekrar bir konfeti daha patlatıp klasik doğum günü şarkısını söylemeye başladılar. Chanyeol onları kameraya alıyordu. Kyungsoo gözleri dolu dolu sevgilisinin elini daha sıkı kavradı. Şarkı eşliğinde salona doğru yürüdüler.
Salon Kyungsoo'nun hayal ettiğinden çok daha güzeldi. Masa tamamen donatılmıştı ve pasta onların arasında çok güzel görünüyordu. Her yer helyum balonları ile kaplıydı. Birkaç balonun üstünde Kyungsoo ve Jongin'in birlikte resmi basılıydı. Perdelerde ve masanın üstüne çekilmiş düzenekte iyi ki doğdunuz SooJong ve doğum gününüz kutlu olsun yazıyordu. Kyungsoo bunların olduğunu bilmiyordu.
Pastanın önüne gelip birbirlerine baktılar. Gözlerini kapatıp bir dilek dilediler ve gözlerini açtılar. Aynı anda pastayı üflerken Baekhyun doğum günü şarkısına devam ediyordu. Diğerleri güçlü bir şekilde alkış tutmuştu. Kyungsoo doğrulup önce Jongin'e sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...