34.BÖLÜM

3.9K 277 388
                                    

Merihaba! 

Jongdae yüzünden dilime takıldı yemin ediyorum. Dinozor bir de o kadar tatlı söylüyordu ki! 

Çok sıcak! Hem de çok sıcak! Pc ısıya dayanamayıp çat kapatıyor kendini. Ben bölümleri Watty'ye güvenmediğim için Word'de yazıyorum. Pc kapandı ve uzun süre açılmadı. Ödüm koptu açılmayacak diye! 

Minik bir bilgilendirmem var. Smut bölümlerine biraz daha var ama smut bölümleri bundan sonra sadece beni takip eden kişiler okuyabilecek. Neden derseniz hem okuyan hem de okumayıp sırf M işareti gördüğü için hikayeleri şikayet eden kişiler var. Watty'nin o tür mesajlar atmasından bıktım. Hesabımın kapanmasını istemiyorum :).

Yani eğer bölüm atlandığını düşünüyorsanız bilin ki o smut bölüm.

İyi okumalar efenim! Yorumlarınızı eksik etmeyin!

İyi okumalar efenim! Yorumlarınızı eksik etmeyin!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

----------

"Jongin nöbetçi öğrenci kartını versene."

Kyungsoo öküz arkadaşı Sehun'un umursamaz bir şekilde kendisini ayağına çağıran kızın yanına öylece gitmesine oldukça sinir olmuştu. Onun bir sevgilisi vardı ve o sevgili Luhan'dı! Sehun sınıftan çıkar çıkmaz telefonuna sarılan Luhan ile Kyungsoo acil olarak bir şey yapmalıydı.

"Tebeşir aldı en son benimkini." dedi Jongin. "Hem ne yapacaksın şimdi nöbetçi öğrenci kartını?"

"Görürsün birazdan. Chanyeol sen de var mı kart?"

"Tabii ki de var." Chanyeol sırasının gizli bölmesini açıp kartı çıkarttı ve Kyungsoo'ya verdi. Kyungsoo kartı alır almaz ön sıralara doğru yürüdü.

"Jondae takiple. Hemen."

Jongdae sinirle ellerini saçlarına götürüp çekiştirdi.

"Neden ben! Neden ben! Jongin'e zorbalık yaptığı için kızıyorsun ama kendin..." Jongdae cümlesini Kyungsoo'nun öldürücü bakışları yüzünden bitiremedi.

"Tamam geliyorum." İkili sınıftan çıkarken Jongin de sırasından atlayıp Jongda'ye yetişti.

"Sevgilinden nefret ediyorum."

Jongin ellerini yana doğru açıp omuz silkti. Koridorun sonundaki sınıfa gelince Kyungsoo kartı Jongdae'nin süveterine taktı.

"Sınıfa gir ve hocaya müdürün onu çağırdığını söyle. Acilmiş de."

"Aşkım niye bu aksiyona giriyoruz?" dedi Jongin.

"Sus Jongin. Hadi Jongae!"

Kyungsoo sevglisinin kolundan tutup koridorun merdiven duvarına çekiştirip sinerken Jongdae'yi sınıfın kapısına doğru ittirdi.

Jongdae tüm nefesini tüketecek bir bıkkınlıkta nefesini verdi ve sınıfın kapısını çalıp içeri girdi.

"Hocam müdür bey..." Jongdae bugün cümlelerinin sonunu getirecek gibi değildi. Sessizlikle gözlerini kırpıştırarak kendisine gözlüğünün üstünden bakan Tebeşir'e şokla bakıyordu. 

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin