7.BÖLÜM

5.9K 497 297
                                    

Sinir bozucu telefonun sinir bozucu alarmının sinir bozucu sesi uykusunu alamamış sinirli bir Kyungsoo'yu daha da sinir ediyordu . ( Evet sinirliyim cdbjfkdsbfks ) Yatağında debelenip komodinin üstündeki telefonu aldığı gibi duvara fırlatacaktı ki annesinin odaya ani girişiyle kolu hava da kaldı .

×"Sen hala uyanmadın mı ? Arkadaşın aşağıda seni bekliyor . Tanrım Soo bir arkadaş edindin ve sevgili annene anlatmadın mı ? Çok tatlı bir çocuk . Çabuk hazırlan bekletme çocuğu . Kahvaltı yapıyoruz biz ."

Telefonun alarmı susmasıyla odaya derin sessizlik çökmüştü ve Kyungsoo'nun şaşkınca göz kırpma hareketinden başka hiç bir hareket yoktu . Annesi arkadaşının aşağıda beklediğini söylemişti . Kyungso'nun aklında 'arkadaş' kelimesi dönüp duruyordu . Zira bu bir ilkti .

Hızlıca yatağından kalkıp banyoya koştu . Duşunu almış okul formasını giyerken aklında 'arkadaş' kelimesi hala dönüyordu . Sehun sabah uykusunu bozup hayatta evine ters bir istikamete gelmezdi . Uyku onun için Kyungsoo'dan daha önemliydi . O yüzden gelen 'arkadaş' Sehun olamazdı . Baekhyun'u mu diye düşündü Kyungsoo ama Baekhyun'un evi şehrin içindeydi ve okula otobüs ile anca gelebiliyordu . Baekhyun da değilse kimdi bu arkadaş olmayan arkadaş !

Kyungsoo merdivenlerden inerken mutfaktan gelen kıkırdama sesleri ile kaşlarını hafif çatarak mutfağa girdi . Girmesiyle çatılan kaşlarının açılması ve büyük gözlerinin daha büyümesi bir olmuştu . Çünkü kara çingene , ders almayı bir türlü öğrenemeyen dayak arsızı tenine zıt beyaz çalı Jongin yemek masalarında annesinin tam yanına oturmuş gülümseyerek konuşuyordu . Kyungsoo şaşkınlıkla yerinde dururken annesi Soo'yu fark edince susmuştu ve Jongin kapıya doğru dönüp Kyungsoo'ya daha içten bir gülümseme sunmuştu .

+"Günaydın Kyungsoo ."

Kyungsoo şaşkınlığını atlatıp annesine döndü .

-"Anne ne dedi sana bu kara çingene ?"

×"Kara çingene mi ? Kyungsoo arkadaşınla düzgün konuş !"

Bayan Do sinirle küçük bedene çıkışırken Jongin araya girmişti .

+"Önemli değil Bayan Do . Bana taktığı lakap o . Ben de küçük Hulk diyorum ona . Yakın arkadaş olarak birbirimize öyle sesleniyoruz ."

Yakın arkadaş mı demişti o kara ? Kyungsoo dilini şaklattı . Jongin sabah sabah bozulan sinirini daha da alt üst ediyordu .

×"Ooohhh ... anladım . Soo neden arkadaş edindiğini söylemedin ?"

Bayah Do tatlı bir gülümseme ile Soo'ya bakarken o çoktan masanın yanına gelmiş kızgınlıkla eliyle kapıyı gösteriyordu .

-"Gerek duymadım . Çünkü yakını geç arkadaşım bile değil . Şimdi çık evimden kara ."

×"KYUNGSOO !"

Jongin hemen yerinden kalktı .

+"Bayan Do kızmayın lütfen ona . Aslında dün kavga ettik ve ondan böyle davranıyor . Özür dileyip kendimi affettirmek için gelmiştim ben de . Bize biraz müsaede eder misiniz ?"

Jongin mahcup bir şekilde başını eğip saçlarını karıştırdı . Kyungsoo gözlerini devirirken Bayan Do anladığını dile getirip işe yetişmesi gerektiğini söyleyerek Kyungsoo'ya son bir bakış atıp dışarı çıktı . Oğlu bir arkadaş edinmişti . Hem de birbirlerini lakap takacak ve kavga edip özür dileyecek kadar yakın bir arkadaş . Bayan Do mutlulukla evden çıkarken arkasında üçüncü dünya savaşının çıkabilme ihtimalinden haberi yoktu .

-"Ne anlattın anneme ? Defol evimden !"

+"Bir şey demedim sakin ol . Hem sen benim evime gelince ben böyle mi davrandım ?"

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin