4.BÖLÜM

6.4K 564 696
                                    

Jongin ölüm tehlikesiyle yarım saattir hızlı koşmaya çalışsa da Kyungsoo arkasında bir o kadar hızlı koşuyordu .

+"O bacak boyunla nasıl bu kadar hızlı koşabiliyorsun ya ? Çok mantıksız değil mi ?"

Jongin bir cevap duymayı bekliyordu ama ses çıkmamıştı . Biraz daha koştuktan sonra arkasına baktı . Kısa çocuk durmuş yere bakıyordu . Jongin de durup soluklandı .

+"Yoruldun mu sonunda ? Oh be !"

Kyungsoo kaşlarını çatıp yere bakmaya devam etti .

-"Hayır seni , bacaklarını ortadan ikiye ayırıp mı öldürsem yoksa bağırsaklarını deşip seni onunla mı boğsam diye düşünüyorum . Çok kararsızım şu an ya da direkt çarmıha mı gersem ? Yok ya okulun arka bahçesindeki ağaca ayaklarından bağlayıp pinyata gibi oynayacağım seninle. Ah evet ! Bu en güzeli . Hem eğlenceli ."

Jongin'in gözleri küçük bedenin suratına yayılan şeytani gülümseme ile kocaman açılmıştı . Kyungsoo şeytani sırıtması ile başını yerden kaldırdı ve karşısındaki kara çingeneye baktı . Sağ bacağını geriye atıp sol ayağına yüklendi . Kollarını hizalayıp koşma pozisyonunu aldı .

-"Hazır mısın ?"

+"Hayır , hayır , hayır ! Ya okulun yakışıklı kabadayısı benim , sen de zorbalık yapılması gereken yeni gelen ezik çocuksun ."

-"Pardon nerem ezik benim ?"

+"Onu anlamış değilim işte . Ne ile beslediler seni ya ?"

Kyungsoo göz devirdi . Eliyle git işareti yaptı .

-"Avans veriyorum az koş hadi ."

+"Bir dakika şurada bir şey anlatıyorum . Benim sana zorbalık yapmam gerek senin de o zorbalığı yiyip yerinde oturman lazım . Sen kalkmış beni dövüyorsun ya ! Doğaya aykırı bu ! Zorbalık gören resmen benim . İçinde Hulk mı var ne var ? DOLABIMI YERİNDEN SÖKÜP PARÇALADIN BE !"

Esmer beden sitem ile bağırmıştı . Kyungsoo koşma pozisyonunu bozup karşısındaki çocuğa sen ciddi misin bakışları atıyordu .

-"Ne aptalca şeyler kurguluyorsun sen öyle ? Dizi çekelim istersen ? Zorba çocuğa farklı davranıp onu etkileyen çocuk olayım . Aşık olalım falan . Dizinin sonunda da evlenir çocuk falan yaparız ?"

Jongin gözlerini kısıp penguene benzeyen çocuğu süzdü .

+"Sen ile ben mi ? Hiç tipim değilsin ya . Chanyeol'ü tercih ederim ."

Kyungsoo sinsice sırıttı .

-"Ha sen gaysin ."

Jongin ellerini beline koydu ve Kyungsoo'ya çemkirdi .

+"Öyleysem ne olmuş yani ? Kaçıncı yüz yılda yaşıyoruz be ! Hala bunun dalgası mı geçiliyor ? Hem çok taş bir sevgilim var . Bir görsen of of of . Yolda görsen peşine takılır stalklarsın . Cennetten çıkma bir şey . Heykel gibi falan . Hayır yani bir erkeğe aşığım diye dalga geçecek kadar düşük seviyede biriysen ona göre cümle kurayım ."

Kyungsoo şaşkınlık ile ciddiyetle konuşan çocuğa baktı . Kyungsoo bu tür şeyleri sevmese de saygı duymalıydı . Başını çevirip kolunu başının arkasına attı ve başını kaşıdı .

-"Yani ben ... şey ..."

Biraz daha başını kaşıdı ve ne söylemesi gerektiğini düşündü . En son pes edip yapmaya çalıştığı aptalca zorbalık için özür dilerse onu affedeceğini söylemek için esmer bedenin olduğu tarafa bakmıştı ki kara çingene ortada yoktu . Kyungsoo eliyle başına vurdu . O salağa kandığına inanamıyordu . Hızlıca koşmaya başladı .

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin