12.BÖLÜM

4.1K 375 267
                                    

----------
Jongin 
----------

Dün Kyungsoo'yu öpme cesaretinin nereden gelmediğini bilmediğim bir halde, o anın feelsi ile eve gitmiştim. Eve girince uçarak odama çıktım ve kendimi yatağıma atıp başımı yastığıma gömerek çığlıklar attım. 

Akşam boyunca suratımda kocaman bir gülümseme vardı. Aklımda o öpüşme sahnesi farklı açılarla dönüp duruyordu. Daha önce hayal gücümün bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum. O kadar mutlu ve aklım havadaydı ki kız kardeşim ile evcilik bile oynadım! Bana oyuncak bebeğinin peruğunu takıp makyaj bile yaptı. Bunu Chanyeol'ün beni arayıp telefonda kesintisiz üç dakika gülmesiyle anlamıştım. Pis kız fotoğrafımı çekip ona atmıştı!

Öptükten sonra Kyungsoo bana bir şey yapmadığı ve mutluluğumun korkumu tüm akşam boyunca yenmesi ile bana ne yapacağını çok düşünmemiştim ama şimdi ... 

Gece olmuştu ve sonunda uyumak için yastığa başımı koyduğumda tüm kötü senaryolar aklımdan hızlıca geçiyordu. Sorun şuydu ki o beni öpünce bir sorun olmuyordu ama ben öpünce mi sorun olacaktı? Evet büyük ihtimal ile olacaktı. Çünkü Kyungsoo'yu beni öptüğü gibi öpmemiştim. Hani shoujo mangalardaki o yakışıklı çocuklar var ya ... İşte onlar gibi öpmüştüm onu ve Kyungsoo gibi bir öküz bile olsanız bu öpücüğün manasını anlardınız.

Tüm gece korkuyla doğru düzgün uyuyamamıştım ve tabii ki sabah geç kalmıştım. İlk dersin başlamasına yarım saat kala yatağımdan hışımla çıkıp formamı giyerek yüzümü elimi yıkadım ve hızlıca mutfağa giderek dolaptan hazır bir sandviç alarak hizmetçiye şoföre hazırlanması gerektiğini söyledim.  Cümlenin oldukça uzun olmasından şu anki telaşımı anlamış olduğunuzu düşünüyorum.

Hizmetli şoföre seslenirken meyve suyu şişesini alıp kafama diktim ve çantamı alıp koşturarak arabaya bindim. Şu an neden telaş yaptığımı soruyorsanız babam sayesinde kazandığım göt korkusu yüzünden devamsızlığımı yaza saklıyordum. Adam devamsızlık yaptığım gün sayısı kadar beni şirkette zorla tam gün çalıştırıyordu. Şu an boş yere hiç devamsızlık yapamazdım ve okulumuz o kadar itti ki ilk derse girmeyince yarım gün yok yazılıyorduk. Bir de para ödüyordum ben bu okula!

Okula vardığımda ilk ders çoktan başlamış ve on dakika geçmişti. Ders biyolojiydi. Dersin ilk on beş dakikasında girdiğimiz sürece CL bizi yok yazmıyordu. O yüzden koşturarak sınıfa çıktım ve kapıyı çalıp içeri girdim.

×"Hocam Jongin'e geç kalma sorusunu ben sorabilir miyim?"

Tam özür dileyerek yerime geçmeyi planlıyordum ki çok sevgili arkadaşım(!) Chanyeol itliğinden ödün vermiyordu. İlk on beş dakika geç kalırsan derse girebiliyordun ama öğrencilerden birinin sorduğu soruyu cevaplarsan. Tabi sınıfta bana soru sorma cesaretini gösterecek bir kişi bile yoktu. Çünkü yakardım! Chanyeol'ü kişiden saymıyorum lütfen. Adam piçliğin vücut bulmuş hali.

CL, Chanyeol'ün soru sormasına şaşırmış olacak ki gözlüğünün üstünden ona bakmıştı.

"Tabi Chanyeol sor ama ders ile ilgilisi olmayan bir soru sorarsan sana test kitabı aldırırım ve gözümün önünde saatlerce çözdürürüm. hem de yıl boyu ..."

Chanyeol'e elimle kapak hareketini çektim. Tabi tüm sınıf gülünce Chanyeol tchlamıştı.

×"Hocam öncelikle beni üzdüğünüzü, kalbimi hunhanca öğğğööö, boğazım şey oldu pardon, kırdığınızı söylemek istiyorum. Dersin konusu üreme sistemi olsa bu davranışınızı anlayacağım ama bu tür şakalarımı bitkilere vuracak kadar iğrençleşmedim.  Jongin arkadaşımızdan bitkisel dokuları söylemesini istediğim bir soru soracaktım."

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin