5.BÖLÜM

6.2K 531 506
                                    

İnsan sadece sevdiği ile mi öpüşürdü ? Sadece sevdiğine için mi saklardı o dudaklarını ? Bu Chanyeol için göz devirten sorulardı . O hoşuna giden her kızı öperdi . Sehun için ise cevabı evet olan bir soruydu . O sevgiyi eğlenceye alan biri değildi ve sevginin değerini çok iyi biliyordu .

Jongin yatağında oturmuş Nutella kavanozunun dibini sıyırıp son kaşığıda ağzına alırken bu soruların o penguen kılıklı Hulk çocuk için değerini düşünüyordu . 

O gün sırasını mahvettikten sonra sınıfta herkesin içinde Jongin'i öpmüştü . Jongin girdiği şok ile dakikalarca öyle kalmıştı . Sonra Mr.Tebeşir Kyungsoo'nun yaptığı insanlık dışı şeyleri ikisine temizletmek için dersten atmıştı . Pencereden atılan sıraları toplamak için aşağı inerken Jongin Kyungsoo'ya bunu neden yaptığı ile ilgili bir bağırma konuşması yapacaktı ki Kyungsoo onu yine öpmüştü . Jongin yeni bir şokla merdivenlerde dona kalırken Kyungsoo içinden küfür ede ede attığı şeyleri temizlemişti . Jongin kendine gelmek için tuvalete gidip yüzünü yıkarken Soo da gelmişti . Jongin yine konuşmaya çalışıyordu ki Kyungsoo onu yine öpmüştü ve hiç bir şey olmamış gibi tuvaletini yapıp elini yıkayarak dışarı çıkmıştı .

O günün gecesi Jongin oturup iyice düşünmüştü . O çocuğu fena dövdürecekti . Resmen kendisiyle dalga geçiyordu . Ertesi gün parayla adam tutturup Kyungsoo'yu ara sokakta sıkıştırmıştı ki Kyungsoo onları bir güzel dövmüş üstüne Jongin'e pis pis sırıtıp gitmişti . Jongin sinirden delirirken  Kyungsoo bununlarla da yetinmemişti tabi . Sehun artık onlardan ayrı Kyungsoo ve Baekhyun ile yemek yiyordu . Sehun kabadayı takımlarının bir parçası olmasa da o penguen kılıklı Hulk'ın arkadaşını elinden almasına izin verecek değildi . Bunun için öğle yemeği arasında onların masasına gidip kavga çıkartacaktı ki bunu birazda olsa yapmıştı . Kyungsoo'ya bağırıp çağırırken Kyungsoo sadece ona bakarak gülümsemişti . Jongin gördüğü eşsiz kalp gülümse ile kalbinin atışının değiştiğini hissedip susarken Kyungsoo onu kıravatından tutup kendine çekmişti ve herkesin içinde yine öpmüştü . 

Totalde Kyungsoo Jongin'i tam dört kez öpmüştü ve bu öpücükler dudak değdiğdirme değil bildiğin öpüşmeydi . Jongin dudaklarının o kalın dudaklarda kaybolup gittiğini çok net hissediyordu . Bu durum onu çok sinir ediyordu . Çünkü artık korkudan Kyungsoo'nun yanına yaklaşamıyordu . Okuldaki karizması tamamen yerleri boylamıştı , tahtını kaybetmişti . Okulun yeni cool çocuğu Kyungsoo olmuştu . Herkes ondan çekiniyor ve korkuyordu . Onu daha çok sinir eden şey ise Jongin'in bu öpücüklerden hoşlanmış olmasıydı . Daha daha çok sinir eden şey ise Kyungsoo'nun bunu neden yaptığını bilmiyor olmasıydı . 

Gözlerinin kısıp kaşığı ağzında bir kez çevirip duvara bakarak düşündü .

+"Benden hoşlanıyor mu yoksa ? Şimdi ben onu yerinde olsam şu karizmadan şu coolluktan hoşlanmadan edemezdim . Esmerliğim yeter ya . Hoşlanıyor mu benden ? Kesin hoşlanıyor . Kesin yani başka açıklaması yok ."

Jongin kendini beğenmişlik ile böbürlenirken işin aslında öyle olmadığını biliyordu . Chanyeol bile o çocuğun Jongin ile dalga geçtiği için öptüğünü söylüyorsa Kyungsoo'nun Jongin'den hoşlandığı falan yoktu . Elindeki kaşığı ve kavanozu komodinine bırakıp kendini yatağa atarak tepindi . O çocuk yüzünden hafta sonu evden çıkamamıştı bile . Jongin kendini ilk kez eve kapatıyordu . Fırsattan istifade eden Chanyeol onunla geçmediği dalgasını bırakmamıştı .

Neden sürekli o çocuğu ve öpücüğünü düşünüyordu ki ? Bunu geç kalbi neden böylesine atıyordu ki ? 

----------

Günler ve özellikle hafta sonu  Jongin için depresif ve düşüncelerle geçse de Kyungsoo için tam tersiydi . Artık okula gülerek gidiyordu . Dolabına , sırasına ya da kendisine bir şey olmuyordu . O kara çingene ona on metreden daha fazla yaklaşamıyordu . Bu süre zarfından sınıftakiler ile konuşup tanışma fırsatı bulmuştu . Sehun'un yanında bir arkadaş edinmişti . Adı Baekhyun'du . Sınıfın hatta okulun en inek öğrencisiydi ama çok iyi biriydi .

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin