39.BÖLÜM

1.5K 168 494
                                    

Merhaba! 

Pardon

MERİHABA!

Nasılsınız! 

Aranızdan bilenler vardır, kpssye çalışıyordum. Son zamanlarda yoğunlaştığım için wattyye baya ara vermiştim. Sınavdan sonra geri döndüğümde yb olarak YLY çok ama çok istendi. Bildirimler ile ben de okudum ve yb yazmak istedim.

VE İŞTE BURADAYIM!

Öncelikle büyük paslanmışım. Bölümü bunu bilerek okuyunuz lütfen. Okuyucu elbette kaybetmişimdir ama hikayenin hep bir aralığı vardı. O beklentimi karşılamazsa YLY'yi bir daha görmeyebilirsiniz jfhigfdhgdşghd.

Hikaye hakkında bir değişiklik söyleyeceğim. Luhan'ı gerçekliğine atıf olarak yükseklikten korkuyor diye yazmıştım ama yüksekten korkması bu hikayede çok ama çok ama çok saçmaaaaaa! O yüzden bunu unutun. Üşenmeyip o bölümleri bulduğumda da değiştireceğim. Luhan yükseklikten korkmuyor.

Bu hikayede kimse Luhan'ı korkutamaz. 

Diğer önemli bir şey 'KÜFÜRLÜ YORUMLAR LÜTFEN YAPMAYIN'. Küfürden hoşlanan biri değilim. Günlük hayatımda asla kullanmam ve burada küfürle dolu yorumlar, nokta yerine kullanılan küfürler artık görmek istemiyorum. Özellikle cinsiyetçi küfürler beni büyük irite ediyor. 

Küfür yok. Okurken edebilirsiniz tabii ama yazmayın. Lütfen

Teşekü. 

Keyifli okumalar.

------------------------

"Ben Taemin. Lee Taemin. Kim Jongin'in kuzeniyim. Onun burada olduğunu söylediler."

Luhan, kapıdaki çocuğu  kısa bir süre süzdü. Jongin'in kuzeni olup olmadığını bilmiyordu ama çocuk bir yerden tanıdık geliyordu. 

"Evet, burada. Geçebilirsin." 

Luhan'ın mesafeli tavrı ile Taemin endişeli bir şekilde eve girdi ve ayakkabısını kenara çıkarıp yavaşça sesin geldiği yere doğru ilerledi. 

"Kim gelmiş?" dedi Kyungsoo Sehun'u önünde sürükleyerek. Onlar okulda akşamdan kalma halleri ile acı çeke çeke ders işlerken Sehun'un evde olup boş boş yatmasını kendine yediremiyordu. Onu mutfağa sokup salata yaptıracaktı ama koridordaki kişiyi görünce onunla tuhafça bakıştı. Bu kişiyi bir yerde gördüğüne emindi ama şu an çıkaramıyordu.

"Jongin'in kuzeniymiş." dedi Luhan. 

"TAEMİN Mİ!" Luhan'ın dediğini duyduğu gibi Jongin Kyungsoo'nun arkasından başını uzatarak koridora baktı. Taemin ile göz göze geldiği gibi ikilinin yanından geçip ona sarıldı.

"Taemin!" Jongin mutlulukla kuzenine sarılırken Taemin onu iyi bir şekilde gördüğü için mutluydu. 

"Nini." diyerek gülümsedi. 

"Nereden çıktın? Nasıl buldun burayı?" Jongin, Taemin'in koluna girdi ve salona doğru yürüdüler. Onlar içeri geçince Kyungsoo da peşlerinden gitti. Ondan kurtulan Sehun hızlı adımlarla kendini koltuktaki yerine attı. Luhan ise Taemin'i göz hapsine almış bir şekilde salon kapısının yanında kaldı. 

"Voah! Taemin!" dedi Chanyeol şaşırarak. Taemin ona hızlıca bir selam verip Jongin'e döndü. 

"Teyzem aradı ve bana bir şeyler anlattı." dedi Taemin sesini  normal tonda korumaya çalışarak. 

Geçen gün teyzesi ona arayıp yaşadıkları her şeyi ağlayarak anlatmıştı ve ondan yardım istemişti. Taemin duyduklarına inanamamıştı ama doğruca Kore'ye gelmişti. Teyzesinin evine geldiğinde ise durumun ciddiyeti ona şoka sokmuştu ve hemen Jongin'in arkadaşlarına sorarak Jongin'i aramıştı.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin