Kyungsoo genelde olduğu gibi yine tek başına kahvaltısını yapıyordu . Babasının olmamasına alışıktı zaten ama en azından annesiyle olmayı umut ediyordu . Annesi de iş gezisine gitmişti . Kyungsoo yine evde hizmetçilerle beraberdi . Yani yine yalnızdı .
Kahvaltısını sadece çatal ve bıçağının çıkardığı seslerle bitirmişti . Son olarak portakal suyunu da kafasını dikerek bitirdi . Çantasını aldığı gibi garaja ilerledi ve bisikletine binerek okula doğru sürmeye başladı .
Evleri okula yakın ve sade bir mahallede olan fazla büyük olmayan bir evdi . Kyungsoo'nun babası lüks içinde yaşamayı severdi ama evde çok durmazdı . O yüzden annesi böyle bir yeri seçmişti . Hem Kyungsoo mahalleden arkadaş edinebilirdi hem de ona bir spor oluyordu . Kyungsoo bisiklet sürmeyi çok severdi . Koşmakta da oldukça iyiydi .
Okula doğru ilerlerken bugün başına ne gelecek diye düşünüyordu . O çocuğun peşini bırakmayacağına emindi .
Okula girip bisikletini park ederken oldukça lüks bir arabadan inen mavi saçlı kepçe devi gördü . Sahi bu çocuğun adı neydi ki ? Kyungsoo kendisine sırıtan kepçeyi umursamayarak okula doğru ilerledi . Okul koridorunda ilerlerken herkes ondan uzaklaşıyordu . İçinden oh ne güzel diyerek söylenerek dolabına ilerledi .
Burnuna gelen tuhaf koku ile yüzünü buruşturdu . Yavaşça dolabını açmasıyla dolabın içinden çöplerin düşmesi bir olmuştu . Herkes kahkahalarla gülerken Kyungsoo dolabı sertçe kapattı . Dişlerini sıkarak sınıfına ilerledi . Daha ilk dakikadan sorun çıkartmayacaktı .
Sınıfına ilerledi ve hızlıca sırasına oturdu . Sehun yine dünkü gibi kafasını sıraya koymuş uyuyordu . Kyungsoo göz devirdi . En azından sıra arkadaşıyla tanışabilirdi . Tabi uyanık yakalayabilirse ...
Sınıf yavaşça dolmaya başlarken kepçe yan sıraya oturmuştu ama Jongin denilen çocuk yoktu .
¤"Günaydın . Ben Chanyeol . "
Chanyeol elini uzatmış Kyungsoo'ya gülüyordu . Kyungsoo bir ele bir çocuğa baktı . İçinden sırıtarak çocuğun elini uzattı .
-"Ben de Kyungsoo . Memnun oldum ."
Diyerek kocaman elin eklem yerlerini kütletecek bir güçte sıktı ve elini çekerek önüne döndü . Chanyeol şaşkınlıkla eline bakarak önüne döndü . Elini kırıldı mı diye kontrol ederken yaşadığı şok yüzünden elinin acısını hissetmiyordu .
İlk iki ders edebiyattı . Sınıfın çoğu uyusa da Kyungsoo uyumamak için zor direniyordu . Çünkü yanındaki deve telefonuyla oynarken sürekli Kyungsoo'ya bakıp sırıtıyordu . Kyungsoo bir işlerin döndüğünü hissediyordu .
Üçüncü ders matematikti . Bu dünkü gelen komik hocayı . Kyungsoo adını internetten öğrenmişti ; Wu Yifan .
×"İlk iki ders uyuduğunuz yeter . Kaldırın o çalışmayan kafalarınızı ders işleyeceğim ."
Sınıftan oflama sesleri yükselirken Yifan sırıtmıştı .
×"Ettiğiniz küfürler çok da umrumdaydı . Chanyeol sevgilin nerede ?"
Yifan Chanyeol'ün yanındaki boş sırasına bakarak söylemişti . Sınıftakiler gülerek Chanyeol'e baktı .
¤"Hocam benim gibi bir playboya şunu yapmayın ya . İğrençsiniz . Öğk ! Kızlar bağırsanıza oppam gay değil diye ."
Kızların çoğunluğu Chanyeol'ün dediğini tekrar ederken Kyungsoo göz devirdi .
×"Daha yaşın kaç playboyum diyor . Kıçımın playboyu ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...