Merhaba gençler ^-^.
Bu fice ne güzel seri seri yb geliyo dimi 😂😂😂😂. ALLAH BOZMASIN YARABBİM İNŞALLAHHH!!!
Tabii final sınavlarım gelene kadar 😢😢😢😢.
Yorumlarınızı eksik etmeyin. Onlar yeni bölüm yazmaya çok teşvik ediyorrrrrrrr.
Sapık düşünme Kiyomi... Sapık düşünme...
---------"Gençler geceliklerinizi giyin. Picama (Bunu bilerek böyle yazdım çünkü öyle diyor) partisi yapacağız."
Kyungsoo şeytani şeytani kıkırdarken diğerleri ona tuhaf bir şekilde bakıyordu.
"Picama mı dedi o? Ciddi ciddi picama mı dedi?" dedi Chanyeol tek kaşını kaldırıp. Bu kendisinin bile yapmayacağı bir hataydı.
"İntihar etmek istiyorum." dedi Sehun başını sertçe kanepeye vurarak. Sözde arkadaşlarına katlanmak yerine ölmeyi tercih ediyordu.
"Sehun-ah..." Luhan Sehun'u bu durumdan çekip kurtarmak istiyordu, yapabilirdi de ama o adımı bir türlü atamıyordu. Hala çok korkaktı...
"Evet picama! Ben picama demeyi seviyorum sana ne! Beş dakikanız var gençler. Üstünüzü değiştirip salona iniyorsunuz. Değiştirmeyeni zorla değiştiririm." Yüzünde sinsi ve sapık bir gülüşle Kyungsoo son sözünü söyleyip Jongin'i de peşinden sürükleyerek odasına doğru çıktı.
Bugün arkadaşlarını çağırmış ve Sehun'u ayağa kaldırmak için evinde kalmaya davet etmişti. O yüzden arkadaşları hazırlıklı gelmişlerdi.
Baekhyun getirdiği çantasını alarak banyoya ilerledi. Chanyeol' de peşinden gitti. Sırayla girip pijamalarını giydiler ve salona geçtiler. Sehun'un kıyafetleri üst katta olduğu için o da Kyungsoo'nun odasına ilerledi. Luhan da çantasını alıp üst kattaki banyoda üstünü değiştirmeyi düşünerek Sehun'un peşinden gitti.
Odanın önünde Kyungsoo Jongin'i duvara sıkıştırmıştı ve elleri Jongin'in pijamasının üstünde hiç olmadık bir şekilde geziniyordu. Kyungsoo cidden Jongin'i mıncıklamaya bayılıyor gibi görünüyordu. İkili garip bir şekilde kıkırdıyordu. Sehun bu anı gördüğü gibi büyük bir iğrenti ile arkasına hışımla döndü ve Luhan ile kafa kafaya çarpıştılar.
"Aishh..." Sehun acıyla başını tuttu.
"ÖZÜR DİLERİM SEHUN-AH!" Luhan endişe ile elini kaldırıp indirdi. Sehun'un çarptığı yeri okşayıp acısını almak istiyordu ama Sehun'un saçına dokunulmasını sevmediğini bildiği için önünde tuhaf bir şekilde duruyordu.
"Ne yapıyorsunuz siz orada? Çabuk değiştirin üstünüzü!" Kyungsoo koridorda boş boş duran ikiliyi kollarından tutup sırayla odanın içine itekledi.
"Ben... şey..."
"Üç dakikan var Luhan. Yoksa ben giydiririm seni."
Sehun ile aynı yerde giyinme düşüncesi bile Luhan'ın kalbini yerinden çıkartırken bunu gerçekleştiremezdi. Bunu Soo'ya söylemeye çalışmıştı ama Kyungsoo çoktan kapıyı kapatıp gitmişti. Sehun ise Luhan'ı umursamayarak, zaten ikisi de erkekti olmasa bile gerçekten umursamıyordu, üstünü çıkarmıştı ve geceliğinin nerede olduğuna bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...