40.BÖLÜM

1.5K 160 369
                                    

Merihabaaaaa!

Diğer bölüm 600 okunmayı geçmiş 🥺🥺🥺. Onca aradan sonra 600 görmek beni mutlu etti. Çünkü beklemiyordum nxndndnns. Binlere tekrar ulaşırız inşallah. Yorumlarınızı da çok sevdim. Bu performansınızı düşürmeyin 😂😂😂.

Küfür kuralını unutmayın.

Keyifli okumalar!

Keyifli okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--------

Taemin geldiğinden beri Kyungsoo göz ucuyla onları izliyordu. Yarım saattir ikisi de birbirlerine düz bir ifade ile bakarak konuşuyorlardı. Taemin şimdi ne söylediyse Jongin'in kaşları biraz çatılmış gibiydi. Bir beş dakika sadece Taemin'in konuşmasından sonra Taemin masadan kalkıp gitmişti. Kyungsoo hızlıca Jongin'in yanına gitti.

"Şaşırtıcı bir şey olmadı değil mi?" dedi Kyungsoo. Taemin'in son tavrına bakılacak olursa onlardan yana olmadığı kesinlik kazanmıştı.

"Beni dinlemek için gelmemiş. O yüzden çok uzatmadım ama annem benimle konuşmak istiyormuş. Akşam onunla buluşacağım." Jongin yerinden mutsuz bir şekilde kalkmıştı.

"Annen sana kıyacakmış gibi gelmiyor."

"Taemin'in davranışından sonra emin değilim. Sehun demişti ya baban dolduracak diye. Anneme de etki ettiyse işim zor."

Kyungsoo, Jongin'in sırtını sıvazladı.

"Annen seni de beni de tanıyor. Nasıl vakit geçirdiğimizi, neleri birlikte atlattığımızı biliyor. Umutsuz olma Kara Canım."

Jongin gülümsedi.

"Haklısın. Güçlü duracağım."

Kyungsoo başını salladı.

"Amacımız güçlü olmak değil Jongin. Amacımız bir savaş değil. Sadece anlamaları gerek."

En içten sevgiyle kendine bakan gözler karşısında Jongin içinin ısındığını hissetsin.

"Haklısın."

"Müşterilerinizle ilgilenseniz mi artık?" Chanyeol'ün sesini duyunca ikili ona döndü.

"Baekhyun'u alamayacak mıydın sen?" dedi Kyungsoo ve Chanyeol gözlerini devirdi.

"Nayeon hanım onu başka bir yere götürmek istiyormuş."

"Oooo... randevu." Jongin şaşırmıştı.

"Başka bir yer mi? Bizim takımda olmak istemiyorsa çektirsin gitsin! Baekhyun'u bizden götüremez." Kyungsoo kızmıştı. Baekhyun'un onlarla neden takıldığını bilmiyordu ve Baekhyun başka ortamlara girip bu nedeni anlayarak onları bırakmasını istemiyordu.

Baekhhyun arkadaş gruplarının küçük tatlı köpek yavrusu kontenjanındaydı ve Kyungsoo bu köpek yavrusunu fazlasıyla seviyordu.

"Baş başa kalmak istemişlerdir belki ki haklı. Ben de baş başa kalmak istiyorum." dedi Jongin kaşlarını kaldırıp Kyungsoo'ya bakarak. Yüzünde çok net bir ima vardı.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin