1.BÖLÜM

8.5K 684 855
                                    

Zorluk , şansızlık ve aksilik kesinlikle Kyungsoo için türetilmiş kelimelerdi . Okula iyi dileklerle ve güzel umutlarla girerken daha ilk dakikadan kepçenin biriyle atışmak ... Kyungsoo için umut etmenin cidden bir faydası yoktu .

Okula yeni gelen çocuğa okulun ya piç ya da sürtük takımı eziyet etmek zorunda mıydı ? Bu adeti çıkaran piç ya da sürtüğe onları mezarında ters döndürecek eşsiz küfürlerini saydırırken Kyungsoo müdürün odasına gitmişti .

Kapıyı tıklatıp gel komutunu duyunca içeri girdi . Okulun müdürü suratsız ve buruşuk suratlı yaşlı kadının tekiydi .

-"Sınıfımı öğrenmek için gelmiştim hocam ."

+"Yeni nakil öğrencisin değil mi ? Adın neydi ?"

-"Do Kyungsoo efendim ."

Müdüre önündeki kağıtları karıştırdı .

+"Burslu muydun ?"

Kyungsoo göz devirdi .

-"Özel nakil öğrenciyim hocam . Babam Do Junsung ."

Kadın duyduğu isimle gözlerini sonuna kadar açtı .

+"Ahaha . Evladım daha önce söylesene . S-A1 sınıfın . Üçüncü katta sağ koridor tarafında ."

-"Teşekkür ederim ." diyerek hızlıca odadan çıktı .

Evet babası ünlü bir savcıydı . Aman ne güzel değil mi ? Zenginlerdi ve mutlulardı . Ya ya ne demezsiniz . Kyungsoo babası ile oyun oynadığını hiç hatırlamıyordu . Babası işkolikti . Tanrı'ya şükürler olsun ki annesini seviyordu ve hiç değilse onunla ilgilenebiliyordu .

Kyungsoo denilen sınıfa ilerledi . Kapısının önünde durdu . İçeriden konuşma sesleri ve gülüşmeler geliyordu . Kyungsoo derin bir nefes aldı . 'Tanrım lütfen az acı şu kuluna bari sınıfım düzgün olsun.' dualarını içinden oldukça hızlı bir şekilde söylerken kapıyı tıklatarak içeri girdi . İçeri girdiği gibi sınıf sessizleşmişti ve hepsi kapıdaki küçük bedene bakıyordu . Kyungsoo umursamayarak kapıyı kapattı . Öğretmene bakmak için dönerken gördüğü kepçe kulak ve sinir edici sırıtma ile ettiği duaların nereye gittiğini merak etmeye başlamıştı . Aynı anda da hayata ve şansına yine eşsiz küfürlerini sayıyordu .

¤"Kapıda öylece dikilecek misin ?"

Kyungsoo duyduğu kalın ses ile öğretmene baktı . Öğretmen oldukça uzun boylu , sarışın ve yakışıklıydı .

-"Yeni nakil öğrenciyim ."

¤"Kendini tanıt ve boş bulduğun bir yere geç ."

Kyungsoo sınıfa göz gezdirerek tahtanın önüne geldi . Sıralar iki kişilikti . Bir de özel okul olacaktı . İki kişilik sıralarda neyin nesiydi !

-"Do Kyungsoo . Lütfen iyi geçinelim."

Kyungsoo arka sırada boş gördüğü yere ilerlerken kepçe ve yanındaki esmer çocuk kıkırdıyordu . Kyungsoo dişlerini sıktı . Sırada sarışın bir çocuk kafasını sıranın üstünde birleştirdiği kollarına koymuş yayılarak uyuyordu . Bu halde ikiside sıraya oturamazdı . Kyungsoo sıkıntılı bir şekilde nefes verdi .

-"Biraz kayar mısın ?"

Tüm sınıf neden gülerek onları izliyordu ki ! Çocuk oralı bile olmamıştı . Kyungsoo çocuğu dürttü .

-"Hey kime diyorum ? Yana kay biraz ."

Sınıfta gülüşmeler artarken öğretmen elindeki tebeşiri çocuğun kafasına atmıştı .

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin