3.BÖLÜM

6.6K 584 772
                                    

Kyungsoo , Sehun'un ardından hızlıca koşup yetişti .

-"Seni dövmemem için böyle davranıyorsan çok yanlış kişiye yalakalık yapıyorsun . Ayrıca arkadaşlarını sattın orada ."

Sehun düz ilerleyerek yan gözle Kyungsoo'ya baktı .

+"Sana zarar vermek gibi bir düşüncem yok . Arkadaşlarım olsalarda yaptıkları her şeyi ben de yapmak zorunda değilim . Niye durdurmadın o zaman dersen küçüklüklerinden beri böyleler . Beni dinleyecek değiller . Dinlemezler de zaten . Yemek yemeye gidiyorum . Seni de çağırdım . İstemezsen gelmezsin . Yalakalık değil bu ve dövüş sanatlarını bilen tek kişi sen değilsin . Beni öyle kolay dövemezsin ."

Sehun gözlerini yemekhaneye çevirirken Kyungsoo garip garip ona bakıyordu .

-"Arkadaşların yerde öylece acıyla kıvranıp yatarken sen de rahatça yemek mi yiyeceksin yani ?"

+"Evet . Yaptıkları şeyin sonucu bu . Her ihtimali düşünmelilerdi . Yardım edecek değilim ."

Kyungsoo içinden Sehun'un ne kadar tuhaf biri olduğunu düşünürken birden durdu .

-"O zaman bana da bir şeyler al . Ellerimi yıkayıp geleyim ."

Sehun da durup Kyungsoo'yu inceledi . Kyungsoo'nun eli hafif kanlıydı .

+"İlk katta yemek alma yerinin sağ tarafındaki ilk masa bizim . Kimse oturmaz oraya . Orada olurum . İşin bitince gelirsin ."

Kyungsoo başını sallayıp koşturarak tuvalete gitti . İçeri girdiğinde biraz önce dişini kırdığı çocuk ağlayarak aynada kendini inceliyordu . Çocuğu aramakla uğraşmayacağı için seviniyordu . Şans ona kolay kolay gülmezdi sonuçta . Kyungsoo direkt kapıyı kitledi .

Kitlenen kapı sesiyle Jongdae oraya baktı ve Kyungsoo'yu gördüğü gibi yerinde dondu . Kyungsoo eliyle gel gel işareti yaptı .

Jongdae korkarak tuvaletlerin birine girip kapısını kitledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jongdae korkarak tuvaletlerin birine girip kapısını kitledi . Kyungsoo göz devirerek kapıya ilerledi . Niye işi yokuşa sürmek zorunda oluyorlardı ki ? Kapının kulpundan tuttuğu gibi kapıyı kırdı . Kapı gürültüyle yere düşerken Kyungsoo kenara çekildi .

-"Sonunun şu kapı gibi olmasını istemiyorsan ..."

Yere düşen kapının üstüne çıkarak içeride korkudan titreyen çocuğun önüne geldi .

-"O züppe babanı arayıp beni şikayet etmezsin . Eğer şikayet eder ve benim başıma iş açarsan ..."

Kyungsoo ayağıyla kapıyı ezdi ve dişlerini gıcırdattı . Jongdae ise karşısındaki çocuğun gücüne inanamayarak korkudan hala titriyordu .

-"Diğer dişlerini de söküp kolye yapar sana takarım . Anladın mı beni ?"

 Anladın mı beni ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin