Bölümü bilgisayarın başında eriye eriye yazdım. Hatalarım varsa görmezden gelin olur mu?
-----------
"Üç katlı istiyorum ben ve çikolatalı olacak. Çikolatasız pasta mı olur Jongin? Meyveli istiyorsan içine ya da üstüne koydururuz ama çikolatalı olacak!"
"Evet Jongin. Pasta çikolatalı olacak!"
SooJong çiftinin yaklaşan doğum günüyle beraber pasta seçimine karar vermek için hafta sonu Baekhyun'un çalıştığı kafeye gelmişlerdi. Chanyeol, Kyungsoo ve Jongin yan yana oturmuş internetten güzel pastalara bakıyorlardı.
Kyungsoo kendi istediği pastayı Jongin'e kabul ettirmeye çalışırken Chanyeol, Kyungsoo'ya sarılmış bir şekilde saçlarını okşayıp ona destek çıkıyordu.
Tabii Jongin kendini telefon ekranına odakladığı için onların bu kadar yakın olduklarının farkında değildi. Chanyeol'e çemkirmek için başını kaldırdığında gördüğü görüntü ile hemen onları ayırmaya çalıştı.
"Çek şu ellerini sevgilimin üstünden! Tanrım Chanyeol uzak dur!"
Chanyeol kollarını küçük bedenden çekse de Kyungsoo'nun yanında ayrılmadı. Kyungsoo hala pasta seçimiyle meşguldü.
"Kyungsoo biz arkadaş değil miyiz?" diye sordu Chanyeol Jongin'e imalı bir şekilde bakarak.
"Arkadaşız Chanyeol."
"Arkadaşlar birbirine sarılmaz mı?"
"Sarılır."
"Gördün mü Jongin? Biraz medeni olur musun lütfen!"
"Piç!"
Jongin ayağa kalkıp Kyungsoo ile Chanyeol'ün arasına oturdu.
"Al sana medeniyet. Uzak dur sevgilimden."
"Öküz ya!" Chanyeol söylenerek çiftten uzaklaştı.
"Yahu bir rahat durun. Kara canım kıskançlığına hakim ol ve pasta seçelim artık!"
"Beğenmedim ben oradakileri. Yapay gibi duruyorlar. Yiyemeyeceğim pastayı yaptırmak istemiyorum." dedi Jongin sonunda pes edip içeceğine yumuldu.
"Pastanede çalışan bir arkadaşım var. Güzel pastalar da yaparlar. İsterseniz gidelim oraya. Ne istediğinizi anlatın, yaptırırız." Onları sakince izleyen Luhan söze girmişti.
"Pastaneci tanıdığın var da niye baştan söylemiyorsun oğlum?" Kyungsoo biraz sinirlenmişti.
"İnternetten yer buldunuz sanmıştım ben. Ne bileyim."
"E gidelim hadi oraya." dedi Jongin ve hemen ayaklandı. Kaç saattir burada dura dura daralmıştı. Kyungsoo onun kolundan tutup durdurdu.
"Bir durun. Şimdi bize tuhaf tuhaf bakmasınlar. Yani iki erkek beraber doğum günü kutluyoruz. Ortak pasta yaptıracağız. Tamam kalpli böcekli bir şey olmayacak ama tuhaf işte. İnternetten sipariş verip getirirler diye plan yapmıştık. Bunu da öyle yapalım."
"Kardeşsiniz deriz. Kim bilecek?" Chanyeol de ayaklanmıştı. Jongin tek kaşını kaldırıp Chanyeol'e baktı.
"Bir bak bakalım bize hiç inandırıcı mıyız?"
"Pastanızı yapacak kişi arkadaşım diyorum Soo. Beni tanıyor. Bir sorun çıkmaz. Endişe etme." dedi Luhan.
"Biliyor mu senin ...şey olduğunu?" Kyungsoo gay demek istememişti. Çünkü Luhan'ın Sehun'dan başka herhangi bir canlıya ilgi duyacağını hiç sanmıyordu. Gay onun için doğru bir tabir değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...