Nefret etmenin kelime anlamı bir kimseye, bir şeye karşı duyulan çok olumsuz duygu demektir . Kyungsoo'nun şu an Jongin'e karşı hissettiği şeyler çok olumsuz duygulardan oldukça farklı şeylerdi . Kyungsoo'nun aklından şu an bir zamanlar okuduğu seri katilleri anlatan bir kitaptaki öldürme yöntemleri geçiyordu ve kurbanı kesinlikle Jongin'di . Yani hissettiği duygular nefretten çok ama çok ötedeydi .
Kaşınmak kelimesinin anlamı ise kaşınma gereksinimi duymak, kaşıntısı olmak demektir . Mecaz anlamına bakacak olursak cezayı gerektiren davranışlarda bulunmak demektir. Kyungsoo'nun içindeki şeytanlar kaşınmak kelimesinin mecaz anlamına oldukça güzel sırıtıyorlardı ve kahkahaları Kyungsoo'nun gözünü karartıyordu . Jongin kesinlikle çok kötü kaşınmıştı ve Kyungsoo onu bir güzel kaşıyacaktı .
Çocuk bir türlü akıllanmıyordu . Kyungsoo'nun elinde başka bir seçenek kalamamıştı . O kara çingeneye gününü gösterecekti . Bisikleti onun için değerliden öteydi ve Jongin onu mahvetmişti . O zaman kendisi de mahvolacaktı .
Şoförleri görüş alanına girdiği gibi koşarak arabaya bindi ve telefonunu gösterdi . Şoförleri gelene kadar Sehun'u aramış ve Jonginlerin evinin adresini zorla almıştı . Şoförleri telefona bakıp arabayı sürmeye başladı . Kyungsoo şu an sakin olmalıydı . Oynayacağı oyunu için içindeki şeytanlara sahip çıkmalıydı . Jongin'e öyle bir şey yapacaktı ki bir daha asla kendisine bulaşmayı cesaret edemeyecekti .
Uzaktan gördüğü büyük malikane ile gözlerini devirdi . Tüm zenginler böyle mi olmak zorundaydı ? Araba durunca hemen indi .
-"Anneme beni bir arkadaşıma bıraktığını söylersin . Mesaj attım ama görmedi ve bana inanır mı bilmiyorum . Beni alman gerekirse tekrar ararım . Gidebilirsin ."
+"Peki efendim ."
Araba uzaklaşınca Kyungsoo arkasını döndü ve eve ters ters baktı .
-"Seni dövmekten beter edeceğim pislik herif !"
Dişlerini sıkarak eve doğru yürüdü ve zili çaldı . Tabii ki görevli açmıştı kapıyı . Kyungsoo o kalp dudaklarıyla gülümsedi .
-"Merhaba ben Jongin'in okuldan arkadaşıyım . Onu görmek için gelmiştim ."
Görevli Kyungsoo'nun okul formasından onun Jongin ile aynı okuldan olduğunu anlamıştı ama içeri alıp almamakta kararsızdı . Çünkü Jongin'in sayılı arkadaşları vardı ve bu çocuğu tanımıyordu . Kyungsoo bunu fark edince daha çok gülümsedi .
-"Beni bekliyordu ama size söylemedi mi ? Bir seslenin istiyorsanız ?"
¤"Gelen kimmiş Haemin ?"
Hizmetçi merdivenlerden inen beş altı yaşlarında görünen küçük kıza döndü .
×"Abinizin arkadaşıymış ."
Kız koşturarak kapıya geldi ve sonun kadar açtı .
¤"SEHUN OPPA !"
Kyungsoo gülümseyip küçük kıza el sallarken Eunji gelenin Sehun olmadığına üzülecekken gördüğü kişi ile gözlerinden kalpler çoktan çıkmıştı . Kocaman gözler , kalp gibi dudaklar , tatlı bir burun , siyah mükemmel saçlar , kısa ama hatları güzel olan bir vücut ...
¤"SENİN ADIN NE ? "
Kyungsoo Jongin'e oldukça benzeyen küçük kıza şaşırsa da kıkırdadı .
-"Kyungsoo adım . Abinin arkadaşıyım ."
¤"Gelsene o zaman içeriye ! Abim yok . Geç gelir ama ben seninle ilgilenirim . Adım Eunji . Memnun oldum ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...