Öncelikle 7 bin kelime yazdığımı ve bölüm içinde bekleyip beklememediğiniz her şeyin olduğunu söylemek istiyorum.
Sizi çok sevdiğim için bölümü bölmedim. Bu iyiliği de kimse yapmaz 😂😂😂. Kıymetimi bilin *-*.
Okurken geçirdiğiniz feelsler sonucu olabilecek olumsuz şeylerden Kiyomi tayfası sorumlu değildir mfmfmmfmfmfmfö.
İnş sıkılmazsınız 😂😂😂.
7 bin kelime bölüm yazmışım ve bölmemişim karşılığını verin ha *-*.
Size son olarak Dokai kedileri gösterip bölümle baş başa bırakıyorum.
-------------
Yılbaşına nasıl girersek tüm yıl gerçekten öyle mi geçerdi?
Luhan öyle umuyordu.
Sehun ise bunun gerçek olmadığını biliyordu.
Chanyeol bu yılı umursamıyordu.
Baekhyun ise böyle batıl şeylere inanmazdı.
Jongin'in bu konu hakkında bir düşüncesi yoktu.
Kyungsoo'nun ise hoş planları vardı.
--------
Chanyeol arabasını küçük malikanenin kapısına park etti. Telefonunu çıkartıp partiye götürecek partnerine geldiğini haber verdi ve beklemeye başladı. Bir beş dakika sonra Joy üstünde One Piece animesindeki Perona karakteri kostümü ile arabaya doğru koştu ve bindi.
"Selam." diyerek Chanyeol'e gülümsedi. Chanyeol'ün kendisini partiye davet ettiği için çok şaşırmıştı. Ellerinden geldiğince aynı ortamda bulunmamaya çalışıyorlardı ve Chanyeol playboy piçin tekiydi. Partiye istediği herkesi götürebilirdi. Joy neden davet edildiğini anlamlandıramıyordu ama Chanyeol'ün düşüncelerinin değişmediğini umuyordu.
"Davetimi reddetmediğin ve geldiğin için tekrar teşekkür ederim. Perona olmak sana yakışmış." Joy tekrar şaşırmıştı.
Chanyeol de aynı animedeki Ace karakterinin kostümünü giymişti. Sadece üstünde kahverengi bir panço vardı. Mevsim kış olduğu için giymiş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...