FİNAL Part 2

826 72 148
                                    

BÖÖÖÖÖ!!!!

EVET! FİNAL YAZIYOR! EVET ORADA FİNAL YAZIYOR!

SONDA ÇOK KONUŞACAĞIM İÇİN SİZİ BÖLÜMLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM.

Tek istediğim küfürlü yorumlar yapmamanız ve kötü yorumlarda bulunmamanız. Bu aralar kötü yorum ve eleştiri kaldırabilecek bir ruh halinde değilim. Tatlı talı bitirmişim hikayemi. Mutluyum. Mutluluğumu bozmayın.

Keyifli okumalar ❤️❤️❤️.

------------

Parıl parıl parlayan güneş, incecik kumların sardığı masmavi bir deniz, hafifçe esen rüzgar, sahilin en iyi yerine kurulmuş şemsiye ve iki şezlong, kalabalık ama bir o kadar sakin bir kumsal ve denizden üstü çıplak sırılsıklam çıkan esmer bir beden...

"Tatil dediğin budur." dedi Kyungsoo manzarasının tadını zevkle çıkarıp içeceğinden yudum alırken.

Jongin ıslak kahverengi saçlarını arkaya doğru yatırıp şezlonguna oturdu ve havlusuna sarıldı.

"Duş alıp gel." dedi Kyungsoo.

"Aslında seni almaya geldim. Su çok güzel. Yüzmediğin için çok pişman olabilirsin." dedi Jongin.

Kyungsoo bir sevgilisine bir de denize baktı. Üniversitedeyken arkadaşlarıyla çıktıkları bir tatil sırasında Sehun ve Luhan'ı kayalıkların orada uygunsuz bir şekilde yakaladıktan sonra denizin 'temiz' olması konusunda fazlasıyla hassaslaşmıştı.

Jongin sevgilisinin yine aynı şeyleri söylemesine izin vermeden araya girdi.

"Deniz çok temiz, ilerde bile kendini suyun için görebiliyorsun. Ayrıca etrafta kayalık yok ve can kurtaranlar yüzme sınırı boyunca gidip geliyorlar." Eliyle jet skiyi süren can kurtaranları işaret ettiğinde Kyungsoo oraya baktı. Kyungsoo biraz düşündü.

Jongin'in işi dolayısıyla Türkiye'ye gelmişlerdi. Aslında şu an İstanbul'da olmaları gerekiyordu ama Chanyeol'ün kızı hastalandığı için Chanyeol daha gelemediğinden toplantıyı ertelemişlerdi. Jongin bunu fırsat bilerek 'Nasıl olsa İstanbul'u gezeceğiz, başka bir yere gidip biraz tatil yapalım.' deyip rezervasyon yapabilecekleri bir yer aramışlardı. Şanslarına, Luhan sağ olsun, Bodrum'un çok güzel bir yerinde dört gün tatil yapabilecekleri bir otel bulmuşlardı.

İki gündür buradaydılar. Bugün ilk kez denize giriyorlardı. Daha doğrusu Jongin sabahtan beri tek başına yüzüyordu. Kyungsoo sahilde oturup keyfine ve manzarasına bakıyordu.

Düşünmesinin ardından sevgilisini tek başına bırakmasının iyi olmayacağına karar verdi Kyungsoo. Onun da tatilini sıkılmadan dinlenip biraz da eğlenerek geçirmesini istiyordu.

"Sanırım girebilirim." dedi kesin bir şekilde.

Jongin fazlasıyla mutlu olarak gülümsedi ve ayaklandı.

"Ama önce bir şeyler yiyelim." diyerek Kyungsoo onu durdurdu. Hızlıca sahilin içindeki kafeden atıştırmalık aldı ve Jongin'in yanına döndü.

"Chanyeol ile bir saat önce konuştuk. Akşam uçağa bineceğini söyledi. Biz de yarın mı döneceğiz?" diye sordu Kyungsoo. Jongin başını salladı.

"Uçakla gelmesi yarım gün sürüyor zaten. Doğal olarak dinlenecek. Öbür gün de sunuma hazırlanacak. Günümüzde otelden çıkarız."

Jongin üniversiteyi bitirip Avrupa'da eğitimini tamamlayınca aile şirketinin başına geçmişti. İş dünyasına alıştıktan sonra ise Chanyeol ile anlaştıkları şekilde ortak bir kargo şirketi kurmuşlardı. Chanyeol ailesinden daha bağımsız olabildiği için işin büyük kısmını kendisi üstlenmişti. Jongin de bir yandan aile şirketini yönetirken yavaş yavaş da kargo şirketinin işleri ile ilgileniyordu.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin