Merihabaaaaa!
Bu bölüm 4bin küsür ve asıl yazmak istediklerimi yazamadım. Onları yazsam uzaaaaaayıp gidecekti bölüm ama didim dur yazma.
Annem elini kestiği için bölüm yazarken çok kopukluklar oldu. Ona yardım ettim çünkü. İnş çok hata yoktur ve bi yeri atlamamışımdır.
Keyifli okumalar ❤️.
Güzel güzel yorum yapın çoçoğum.
--------
"Gününüz nasıldı?" diye sordu Bay Lu imalı bir şekilde. Akşam yemeği için barbekü yapmaya karar vermişlerdi. Bu yüzden bahçedeki kamelyadaydılar. Tabii onlar kamelyanın biraz dışındaydılar.
Luhan babasına düz bir şekilde baktı.
"Ne? Seni dışarı çıkarttı. Hem de Çin'deyken. Neden mutlu değilsin?"
Luhan ve Sehun Çin'e geleli beş gün olmuştu. Sabah kalktıklarında Sehun Luhan'a gezmek istediği yerleri söylemişti ve beraber gitmek istemişti. Luhan elbette buna oldukça mutlu olmuştu. Gün boyu birlikte gezmişlerdi.
"Mutluyum tabii. Yorgunum birazcık." dedi Luhan normal bir şekilde. Gezdikleri yerlerin zamanında Sehun'un annesinin anlattığı yerler detayını atlayarak. Yine de Sehun ile gezebildiği için gerçekten mutluydu. Üstelik ilk kez Sehun bir şeyleri ödemişti. Luhan gerek olmadığını söylese de Sehun ısrar etmişti.
Sehun'un üşengeç ve umursamaz biri olduğunu düşünüldüğünde bu gerçekten büyük bir şeydi. Bu detayı hatırladıkça Luhan istemsizce gülümsüyordu.
"Günlerdir oturduğumuz söylenemez. Bugün baya da dolaşmışsınız. Yorgun olman normal. Vitaminlerinizi almayı unutmayın."
Luhan başını salladı.
"O zaman şarkı zamanı."
"Baba, hayır."
"Utanıyor musun?" Bay Lu göz ucuyla kamelyada eşiyle oturup etrafa ne yapacağını bilmez bir şekilde bakınan Sehun'a baktı.
"İstemiyorum."
"Ben söylersem çocuk kaçar ama."
"Tamam, tamam." Luhan babasını durdurduktan aklına gelen bir şarkıyı söylemeye başladı.
Onun sesini duyunca Sehun kamelyadan ona odaklandı. Luhan'ın gerçekten güzel bir sesi vardı.
"Han'ın idollük teklifi aldığını biliyor muydun?" dedi Sehun'un annesi. Sehun şaşırarak ona döndü.
"Hayır. Bahsetmemişti."
"İki yıl önceydi. Bize de dalga geçerek anlatmıştı."
"Sesi çok güzel. Görünüşü de öyle. İdol olsa oldukça başarılı olurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...