54. BÖLÜM

1.4K 135 296
                                    

BÖÖÖÖÖ!

Bölümü uzun yazdığımı düşünüyorum ama içime sinerek yazamadım. Bu aralar duygu eksikliği yaşıyorum. Cümleleri bir türlü o havada yazamıyorum. Sanırım fazlasıyla mutsuz olduğum için 😔😔.

Ah ah! Ey mutluluk neredesin!

Bölüm içime sinmese de yazıp yazıp silsem de, ki acıdım bu sefer paragraf paragraf yazdıklarımı sildim hü, yazdım artık.

Umarım seversiniz.

Keyifli okumalar, bol bol yorumlar efenim ❤️❤️❤️.

------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

------------

Sehun, defterine bakıp ofladı. Matematik dersindeydiler. Konu sonu pekiştirme olarak Tebeşir'in verdiği testi çözüyorlardı ama bir soruda takılmıştı ve nerede hata yaptığını bir türlü bulamıyordu. Kağıdı sinirle buruşturup atmamak için kendini zor tutarken görüş açısına Luhan'ın kalemi girdi. 

"Burada kesir yok. Ayrı toplama işlemi yapmalısın." dedi Luhan fısıltıyla. Fısıltıyla bile olsa derste konuştuğu için kafasına tebeşir yerken, Yifan'ın duyuları, sayesinde bir üst aşamaya geçmişti ve Yifan rekoruna tekrar yaklaşmak adına fırsatı asla kaçırmıyordu, Sehun böyle bir hata yaptığı için kendine kızarak sinirle çözümünü sildi. 

Luhan alnının acıyan yerini ovuştururken sınıfın kapısı çaldı ve içeri nöbetçi öğrenci korkarak girdi.

"Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam. Tao hoca Luhan adlı öğrenciyi çağırmamı istedi." dedi.

Yifan'ın şu hayatta en nefret ettiği şey dersinin bölünmesiydi. 

"Neden?" dedi buz gibi bir sesle. Nöbetçi öğrenci birinci sınıftı ve Tebeşir'in öfkesinden çok korkuyordu. 

"Ta... ta... takım o... o... olayı..." Öğrenci korkusundan güçlükle konuşunca Chanyeol zevkle ayağa kalkarak araya girdi.

"Yakışıklılığı ile nefesimizi kesen biricik hocam, duyduğuma göre okul futbol takımımızda dördüncü sınıflar yerine birinci sınıflardan öğrenciler geçecekmiş. Sanırım şu an birinci sınıfların beden eğitimi dersi var ve maç yapıyorlar. Değerlendirme yapılacağı içim Tao hocamız Luhan'ı çağırıyor."

Yifan art arda dört tebeşiri Chanyeol'e fırlatırken nöbetçi öğrenci içinden onu kurtardığı için Chanyeol'e dualar ederek başını hızlıca salladı.

"Varlığınızın parçaları ile içimi titretiyorsunuz hocam." Chanyeol eli alnında yerine otururken Yifan ona döndü. Chanyeol dudağını büzerek elini alnından indirdi. Yifan dört tebeşir daha fırlattı.

"Chanyeol tahtaya gel. İlk sorunun çözümünü yaz. Luhan çık sen de." 

İkili ayağa kalktı.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin