23.BÖLÜM

3.6K 313 360
                                    

Önceki bölümü diğer bölümlere göre çok az okunmuş 😢😢😢. Niye bilmiyorum :((((. Hikaye beğenmediğiniz ya da merak ettiğiniz anlamadığınız bir şey varsa sorun ve söyleyin bana :(. Hikayeyi değiştirmem ama düzenlemeler yapabilirim.

Bölüm sonu hikaye ile ilgili soru soracağım. Ona bakın ve yanıtlayın lütfen. Sonra niye böyle yaptın diye bana çemkirmeyin *-*.

-----------

"İMDAT! SEHUN GÖT HERİF UYAN! ADAM ÖLDÜRÜYORLAR KOMŞULAR YETİŞİN! TANRI'M BU CÜMLELERİ KURACAK İNSAN MIYDIM BEN!"

Kyungsoo yarını yokmuş gibi merdivenlerden üst kata odasına koşuyordu.

"SEHUN! KURTAR BENİ! GÖT HERİF UYAN!"

Odasına hışımla girip yer yatağında yatan Sehun'un yanına atladı ve uyanmaya çalışan bedeni kaldırıp önünde siper etti. Yaklaşık on dakika önce Luhan'ı aramış ve Sehun'un ağlama krizine girerek çok çok kötü olduğunu ve nefes almakta zorlandığını hastaneye gitmeleri gerektiğini söylemişti. Luhan hastane lafı ile arabasından, sabah olunca Luhan ilk iş olarak Kyungsoo'nun evinin yakın bir yerine geliyordu, inip Kyungsoo'nun evine koşmuştu.

Ağlayarak kapıyı kırmak için atıldığında, içindeki endişe kendisini öldürmeye yeterdi çünkü kapının açılmasını bekleyemezdi, birden kapı açılmış ve kendini yerde bulmuştu. Kyungsoo ona evine gitmezsen polis çağırırım dememiş miydim diye atarlandıktan sonra Sehun'un yukarda mışıl mışıl uyuduğunu söyleyip ses yapmamasını ve kahvaltı için kendisine yardım etmesi gerektiğini söylemişti.

Luhan neye uğradığına şaşırarak yerden sinirle yavaşça kalkıp mutfağa ilerleyen kısa bedene ölümcül bakışlar atmıştı. Yavaş adımlarla mutfağa ilerlerken aklında sadece Kyungsoo'yu sessizce öldürmek vardı. Kyungsoo tabii ki bunu biliyordu. Mutfağın köşesine sinip Luhan içeri girince koşarak önce salonda birkaç tur atmışlardı. Sonra Kyungsoo, bağrışmasından ve eşyaların hareket sesinden Sehun'un uyandığını düşünüp odasına koşmuştu.

Kyungsoo salak değildi. Elbet bir planı vardı. O yüzden kendisini Luhan'ın önüne atmıştı. Zamanı geldiğinde bu anların hesabını Sehu'dan zevkle soracağı için işin eğlencesine bakıyordu.

"UYAN LAN! ADAM ÖLDÜRÜYORLAR DİYORUM UYUYOR HAYVAN!"

Zavallı Sehun uyku uyanıklık arasında bir yerde ne yaşadığını idrak etmeye çalışıyordu. Kollarına geçmiş olan ellerden sinirle kurtuldu.

"Bırak beni! Manyak mısın sabah sabah ne yaptığını sanıyorsun?"

"Ne Çince çemkiriyorsun? İnsan gibi uyandırdık kalkmadın!" diyerek atladığı yerden kalkıp Sehun'un odada olmasına güvenerek Luhan'ın yanından hızlıca sıvışıp merdivenlere uçtu. Amacı ikiliyi yalnız bırakmaktı.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin