FİNAL Part 1

1.1K 118 71
                                    

MERHABA!

Bu aralar fazlasıyla yoğunum. O yüzden bölüm yazamıyorum. Final bölümü oldukça uzun 😔😔. Vakit bulup yazamıyorum. O yüzden en azından yazdığım kısmı atmak istedim.

O yüzden Final yazsa da çok üzülmeyin 😂😂.

Keyifli okumalar. Bol yorumlar.

Küfür yok biliyorsunuz ❤️❤️❤️.

----------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

----------

Yıllar Sonra

Sehun arabayı park ettiğinde pencerenin önünde pusu kuran Yifan evden koşturarak çıktı.

"Kim gelmiş! Kim gelmiş! Benim torunum gelmiş!" diyerek onların arabadan çıkmasını beklemeden arka koltuğun kapısını açtı.

"Uyuyor baba." dedi Luhan fısıltıyla. Bebek koltuğunun emniyetlerini yavaşça açarken Yifan üzüntüyle dudağını büzdü.

"Ne zaman uyanır?" 

"Birazdan uyanır merak etme." dedi Sehun arabadan çıkarken. Luhan oğullarını dikkatle kucağına alırken Sehun da çantalarını aldı. Birlikte eve geçerken Junmyeon kapıda onları karşıladı. 

"Hoş geldiniz." dedi gülümseyerek.  

Sehun üniversite için Luhan ile ayrı eve çıktıktan sonra Yifan bir yıl tek başına yaşamıştı. Öbür yıl Sehun'un gönlünü yaptıktan sonra da Junmyeon onların evlerine yerleşmişti. İkili o günden beri birlikte yaşıyordu. 

"Miniğimiz uyuyor mu?" diyerek bebeğin başını okşadı. 

"Uyansın artık iki gündür onu seveceğim diye uyuyamıyorum. Zaten geç kaldınız." diye sitem etti Yifan. Torununu bir an önce sevip oynamak istiyordu. 

Luhan kapıda kalmamak için hızlıca içeri geçerken Sehun çantalarını bir kenara bıraktı. İçinden küçük battaniye aldıktan sonra koltuğa serdi. 

"Araba yolculuğunu sevmediği için uyuduktan sonra yola çıkmak zorundaydık. Arabaya bineceğini hissetti mi bilmiyoruz, bir türlü uyumadı. O yüzden geç kaldık." 

Luhan yavaşça oğlunu battaniyeye yatırdı.

"Sanırım kapalı alanları sevmiyor. Benim arabamı satıp jeep alacağız. Belki onda bu kadar huysuz olmaz." 

"Torunum için en iyisi neyse onu yapın. Oğlum!" Yifan parmak ucuyla miniğin yanağını okşarken minik de yavaş yavaş gerinip uyanmaya başladı.

"Ah, uyanıyor!" Yifan gülümseyerek döndü ve koltuğa tam oturdu. "Adını koydunuz mu?" diyerek Sehun'a baktı. 

Beş yıl önce Kore'de eşcinsel evliliği yasallaşınca Sehun ve Luhan, evlenme teklifini Luhan bir türlü konuşamadığı için Sehun yapmıştı, yıldırım nikahı ile evlenmişlerdi. Evlendikten bir yıl sonra koruyucu ailelik yapmaya başlamışlardı ve üç yıl içinde tüm prosedürleri tamlayarak çocuk evlat edinme hakkına sahip olmuşlardı. 

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin