Böööö!
Saatlerdir Watty'ye giremedim. Sürekli hata verip durdu. Aha dedim bi şeyler oluyor! Altı gibi falan açıldı sanırım. Hemen girip bölümü düzenledim.
Ve TAAAA DAAAAAA!
Keyifli okumalar bol yorumlar efenim ❤️❤️❤️.
---------
"Sehun buna izin verdiğine emin misin?" dedi Chanyeol şaşkın bir şekilde okul bahçesindeki cümbüşten kendini alıp Sehun'a bakarak. Bahçede olmayan diğer öğrenciler gibi bahçedeki cümbüşü sınıflarının camından izliyorlardı.
Bugün Luhan'ın okul partisi vardı. Sabahtan beri okuldaki herkes her yerdeydi ve heyecan hiç düşmüyordu.
Öğle arası başlayınca arkadaşları Luhan'ı hazırladıkları tahta oturtmak istemişlerdi. Luhan tahtı gördüğü gibi kaçmak istese de etrafını sayamadığı kadar çok kişi sardığı için kendini birden tahtın üstünde bulmuştu. Luhan'ı koca bir tahtın üstünde okul bahçesinin etrafında yedi tur gezdirip zorla pasta yedirmişlerdi. İlk iki tur Luhan buradan nasıl kaçacağını düşünüp hamleler yapsa da başarılı olamamıştı. Üçüncü tur aldığı pastaları milleti gazlayan arkadaşlarına fırlatmıştı. Dördüncü tur yorulduğu için pastasını yemişti. Beşinci tur tahtın üstünde kös kös oturmuştu. Altıncı tur ise artık bugünden kaçamayacağını bildiği için her şeyi kabul ederek tahtın atmosferine ayak uydurmuştu. Yedinci turda ise herkesi gazlayıp coşturan o olmuştu.
Taht merasimi tamamlanınca onu bahçeye kurdukları sahnenin orada indirmişlerdi. Luhan sahneye atladığı gibi kravatını alnına bağlayıp formasını dağıtarak şarkı söylemeye başlamıştı. İlk şarkısını bitirince Taehyung'un tuttuğu yeni çıkış yapan pop kız grubu sahneye çıkmıştı. Luhan şu an kızların arasına yerini almış bir şekilde hem şarkı söyleyip hem de dans ediyordu.
"Evet." dedi Sehun düz bir şekilde.
Chanyeol başını salladı ve bahçeye bakmaya devam etti. Sehun'un Taehyung'un hazırladığı ve planladığı her şeyden haberi vardı ama sevgilisinin bu kadar coşacağını beklemiyordu. Yine de Sehun onu böylesine cozutmuş bir şekilde mutlu görmekten memnundu. Elini çenesine yasladı ve sevgilisinin bir dans treni oluşturup ayaklarını saçma bir şekilde hareket ettirmesini izlemeye devam etti.
Luhan'ın bu hali ile dalga geçmek için Sehun'a dönen Jongin, Sehun'un yüzünde bugüne kadar görmediği oldukça ışıltılı ve mutluluk saçan gülümsemesini görünce dondu. Gözlerini büyütmüş ona bakarken hemen telefonuna el attı.
"Sehun sunbae grup birazdan romantik şarkı söylemeye geçecek. Taehyung abi aşağı inmen için yalvardığını söylememi istedi." diyerek seslendi sınıfa giren bir öğrenci.
Sehun gelen çocuğa dönünce Jongin içinden küfretti. Sehun'un o gülümsemesini çekebilseydi Luhan'ın ona milyonlar ödeyeceğine emindi! Lanet olsundu! Şansı ne zaman dönecekti merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...