44. BÖLÜM

1.3K 146 185
                                    

Merhaba!

Önceki bölüm 500 bile okunmamış... Üzüyorsunuz.

Yine de keyifli okumalar.

Küfür yok biliyorsunuz.

----------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

----------

Yapabileceğim tek şey hayata gözlerimi kapatmaktı.

Ve kapattım. 

Tekrar açtığımda en azından iyiymişim gibi davranmayacağım için mutluyum.

İyiymişim gibi...

Değildim. Olamadım. 

Umarım artık olabilirim.

-----

Chanyeol gözlerini açtığında beyaz bir fon göreceğini hiç düşünmemişti.

"Chanyeol."

"Chanyeol."

İsmini tanıdık gelen seslerden duyması ile gözlerini indirdi. Sesin sahipleri babası ve büyükannesiydi. Yüzlerinde değişik bir ifade ile ona bakıyorlardı. 

Ah yok artık! Onlardan kaçmamış mıydı zaten? Cehennemde de onları mı görecekti yani? Chanyeol küfretmemek için kendini zor tuttu. Ona tuhafça bakan ebeveynlerini yok etmek için elini kaldırıp salladı ve bu sefer sargılı bir el ve eline bağlı uzun ince bir boru gördü. Gözleri ile elinden uzayıp giden boruyu takip etti ve serumu fark etti. Chanyeol kaşlarını çattı.

"Anne, doktora haber ver." Babasının cümlesi ile Chanyeol bakışlarını onlara çevirdi. Babaannesi kapıdan hızlıca çıkıp hemşireye sesleniyordu. 

Chanyeol gözlerini büyüttü. Eli sargılıydı ve biraz acıyordu. Koluna bir serum takılıydı. Aslında beyazlara bürünmüş bir odada bir yatağın üstünde yatıyordu. Gözleri önce bulunduğu odayı daha sonra da içindeki insanları taradı. 

Burasının cennet olmadığı kesindi. Eğer cehennem de böyleyse Chanyeol ne demesi gerektiğini bilmiyordu. 

Tanrı onu böyle karşılamazdı değil mi? 

"Chanyeol, bunu neden yaptın?"

Babası kendisine sinirli bir şekilde bakıyordu ki sesi de öyleydi.

Belki de... 

Ölmemişti?

Ne yani cidden ölmemiş miydi? 

Chanyeol gözlerini kapattı. Çünkü yapabileceği tek şey buydu. 

------

"Ağlama artık." Kyungsoo sevgilisinin  gözyaşlarını elindeki peçete ile sildi. Jongin de aynı şekilde Kyungsoo'nun gözyaşlarını sildi.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin