16.BÖLÜM

3.5K 318 429
                                    

Moralim çok bozuk gençler. Youtubedaki videolarım silindi ve yedekleri yok. Emek verip video yaptım, teliften paylaşamıyorum. Bakın önceki bölüm yorumlarınız ile beni mutlu ettiniz ve ben de oturdum sizin için 3200 kelimelik yb yazdım. Sonunu piç bir yerde de bırakmadım. Yazıp bitirdim.

Şimdi bu moraldeki bir hyungu yorum yaparak mutlu edersiniz inşallah. Bunlardan ayrı yazmayı bıraksam mı gibi bir düşüncem var ama ficlerimi bitirmeden bırakmak istemiyorum. Bana bi destek verirseniz beni oldukça mutlu edersiniz.

-----------

"Evet. Ondan hoşlanıyorum."

Hoşlanıyorum.

Hoşlanıyorum.

Hoşlanıyorum...

Sehun'un sesi ve söylediği sözler bir an olsun Luhan'ın aklından çıkmıyordu ve her saniye toza dönmüş kalbine küçük ama keskin cam parçaları saplıyordu.

Canı acıyordu Luhan'ın. Çok ama çok fazla. Bugüne kadar Sehun'a çıkma teklifi etmiş ya da edecek olan tüm kızları, potansiyel tüm düşmanlarını, kendi yöntemleri ile bir bir uzaklaştırmıştı Sehun'dan. Sehun onundu çünkü ve ondan başka kimse Sehun'a aşk besleyemezdi. 

Kyungsoo ilk geldiği andan itibaren sorun yaratmıştı. Sehun'un yıllardır boş kalan yanına oturmuş, sıra arkadaşı olmuşlardı ve ondan sonra Kyungsoo yavaş yavaş Sehun'a yaklaşmıştı. Luhan buna çok sinir olmuştu. Bu yüzden Kyungsoo'yunun işini bitirmeyi çok istemişti ama o şanslı piç bir şekilde kurtulmayı başarıyordu. Kyungsoo geldikten sonra Sehun'u kendisi ile takılmaya zorlamıştı. Yanlarına eklenen Jongin, Chanyeol ve Baekhyun ile arkadaş grupları genişlemişti. Luhan da onlara katılıyordu ve açıkçası bu hoşuna gitmişti. Dört yılda Sehun'a yaklaşamadığı kadar yaklaşabilmişti. Onun yanında olmuştu. Sehun onun elini tutmuştu, sarılmıştı... Luhan onun saçlarına dokunmuştu.

Bunlar Luhan için paha biçilemez şeylerdi. Ömrü boyunca da unutmayacağı anlar ve hisler bırakmıştı kendisine. Kyungsoo'ya deli gibi gıcık oluyordu ama arada iyi şeyler de yapmıyor değildi.

O penguen kılıklı Jongin'i öpmüştü ve  Jongin ona yaklaşmaya başlamıştı. Luhan aşkı bilen biri olarak Jongin'in zamanla değişen tavrını ve gözlerindekileri görebilmişti. Jongin o piçe aşık olmuştu. Bu Luhan'ın işine gelmişti. Yaptığı şeylerle Kyungsoo ile onları yakınlaştırmıştı. Planladığı şeyler, onların sayesinde de gerçekleşmişti zaten. İkili birbirini seviyordu ve çıkmaya başlamışlardı. 

Artık Kyungsoo, Sehun ile yakınlaşmazdı. Yakınlaşsa bile Jongin'i vardı. Yani Sehun güvendeydi. Öyle sanıyordu Luhan... Ta ki Sehun'un dün dedikleri kadar... Eve geldiği andan beri ağlamıştı. Evinin altını üstüne getirmiş, her şeyi kırmıştı. Bir türlü dört yıldır uğraştığı ve bir an olsun yaklaşamadığını ana Kyungsoo iki ayda sahip olmuştu.

Yin Love YangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin