Dokai kategoridinde birinciyiz!!!!
100k'ya az kaldı!!!
Yeyyyyyy!!!!
-----------
Geçirdikleri o kötü günün ardından Kyungsoo ve Jongin sınavlar yüzünden mecburen okula gelmişlerdi. Daha önceden güç bela çalışmış olsalar da şu anda bir bebekten farksız hissediyorlardı. Moralleri onlara sadece bir anı hatırlatıyordu.
"Benden kopya çekersin. Jongin zaten çekiyor. Dert etmeyin bu kadar." dedi Sehun arkadaşlarını biraz da olsa canlandırmaya çalışarak. Onları böyle görmek ona da iyi gelmiyordu.
"Yazını okuyamıyorum ki. Gözüm bozuk zaten öndekileri zor görüyorum. Bunları geç kopya çekecek enerjim yok. Ben sırf bu strese girmeyeyim diye o kadar çalışmıştım. Şimdi hiçbir halt hatırlamıyorum." Kyungsoo elleriyle yüzünü kapatıp sertçe sıvazladı.
Okula gelip sınıfa girene kadar sessizliklerini korudular. Sınıfa girdiklerinde Kyungsoo Chanyeol'ü sırasında görmesiyle ofladı.
"Chan hiç enerjim yok. Sal beni birkaç hafta. Kalk yerimden hadi."
"Luhan oturttu beni buraya." dedi Chanyeol.
"Luhan mı? Niye?" Jongin sorusunu sorduğunda Luhan yanlarına gelmişti.
"Günaydın. Kyungsoo sınav dönemi Jongin'in yanına otur. Ben Jackson ile önünüzdeki sıraya oturacağım. Sınavda kâğıt değiştireceğiz ama çok yüksek not bekleme. Hocalar itlik yapmasın, durumu anlamasın diye elli ile altmış arası not olacak şekilde kâğıdı dolduracağız. Tebeşir ile Suho da yapabileceğimiz bir şey yok maalesef." Luhan Jonginlerin sırasının önüne çantasını koyduğunda herkes ona bir müddet sessizce baktı.
"Chanyeol geçen demiştin ya Luhan'ı Sehun kaptığı için üzülen bir ben miyim diye. Ha işte sanırım üzülüyorum kanka. Gözlerimi alamıyorum." dedi Kyungsoo hala yerinde kıpırdamandan dururken.
"Arkadaşına bunu yapan sevgilisine ne yapar sen düşün." diyerek Chanyeol düşüncesine destek çıktı.
Luhan başını sağa sola sallayıp sırasına yerleşirken Jongin söylenerek çantasını Kyungsoo'nun sırtına vura vura sırasına oturmasını sağladı. Sehun ise Chanyeol'ün ayaklarına basıp yerine oturdu.
"Hayvan herif! Ben bunları yeni almıştım!"
"Anam! Jongin dur! Acıyor lan pezevenk!" Kyungsoo'nun bağırışlarından tatmin olan Jongin vurmayı kesti. Elini Luhan'ın omzuna atıp sıktı.
"Sağ ol."
"Arkadaşlar bugünler içindir. Sorun etme. Keyfinize bakın." Luhan gülümsedi.
"İlerde başımıza kakacak mısın bunu Luhan?" Kyungsoo yerinde acıyla gerindi.
"Chanyeol değilim ben."
Kyungsoo ve Jongin gülüp Chanyeol'e baktı.
"Sizden uzunum. Sizden yakışıklıyım. Sizden zenginim. Notlarım sizden daha iyi. Sizden daha popülerim ve..." Chanyeol ellerini havaya kaldırıp kalp yaptı.
"BAEKHYUN!" diye bağırdı. Baekhyun test kitabından başını kaldırdı ve Chanyeol'e gülümseyip parmakları ile kalp yaptı.
"Gördüğünüz gibi hayat bana güzel. Kıskanın köpekler! Her havlamanız gücüme güç katıyor." Kollarını sırada boylu boyunca açıp sağ bacağını sol bacağının üstüne koydu.
Kyungsoo yüzünü buruşturup önüne döndü. O sırada öğretmen içeri girdi. Chanyeol ise duruşunu yavaşça düzeltip söylediği cümleyi aklından geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...