-Barbara's view-
Ty mdloby, které jsem měla na začátku, jakmile jsem spatřila Nialla, už konečně přešli, teď se na něj jenom usmívám jako debílek. Snad si o mě nemyslí, že jsem retardovaná.
Nial je tak úžasná osoba, nejde se na něj neusmívat. Bože, je tak rozkošný a zároveň sexy. Tak moc jsem vždycky snila o tom, jak ho hladím přes ty chloupky na jeho hrudi a taky o těch úžasných vlasech, ale to jen při takové velmi perverzní věci. Je to Niall nemůžu na něj být taková, že hned před ním roztáhnu nohy, i když bych tohle udělal velmi ráda.
"Jak dlouho se tu zdržíte?" Zeptá se mě Niall s rukama v kapse.
"Chceme tu už s Monique zůstat. Napořád." odpovím mu s trhnutím ramenou. Niallova tvář se rozzáří.
"Fakt? V Londýně je to super, i když doma je doma." Zazubí se na mě a já si nemohu pomoc a můj úsměv se zase rozšíří. Už vím, o čem se mi bude dneska zdát. Snad to bude normální sen.
"Chtěla bych si tu udělat střední." Kuňknu opět s tím mým přihlouplým úsměvem.
"Střední? Kolik ti je?" Niall je trochu vylekaný, no trochu víc, když se zastaví a vytřeští na mě ty jeho úžasné modré oči, které tolik miluju.
"Osmnáct." Odpovím mu, přičemž si zkousnu lehce spodní ret z toho, jak jsem nervózní. Niall si značně oddechne a oba dva pokračujeme v naší chůzi.
"Jenom o čtyři roky, to je v pohodě." Zamumlá si, což mě rozesměje. Nemůžu uvěřit, na co mysl nebo spíše, na co myslím já.
"Umíš hrát golf?" Zeptá se mě Niall a já místo odpovědo zaúpím. Věděla jsem už velmi dlouho, jestli se někdy s Niallem seznámím, že se mě na to zeptá nebo jaký mám oblíbený fotbalový tým.
"Můžu ti odpovědět jo, ale vidět to nechceš." Zasměju se.
"Tak jo, nechci to vidět, co fotbal?"
"Fandím Manchesteru UTD, ale nejsem až moc velký fotbalový nadšenec, taky famdí, Realu a hlavně Cristianovi." Odpovím mu takovou odpovědí, kterou jsem si připravovala velmi dlouho, snad od té doby, co jsem je začala poslouchat.
"Jo tak to je dobrý." Pochválí mě a obejme mě kolem ramen. Bože asi tu vážně omdlím. Proč mi tohle dělá? Zkouší, co vydržím?
"Jinak Messiho nemusím, ale pššt." Ještě rychle pošeptám jeho směrem, jako by nás někdo mohl slyšet.s
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co říkáte na tuto část? Přejete jí to s Niallem nebo ne? Přiznejte se! :D Já jí to samozřejmě přeju, oběma dvěma :D Jak překvapivé že? :D
Na boku je Niall <3 no není rozkošný?