11. Chapter

223 19 2
                                    

-Barbara's view-

Ihned, jakmile jsem dostala zprávu od Mon, jsem se vydala na toalety, kde na ni mám čekat. Vytáhla jsem svůj mobil a začala si projíždět stažené fotky s Niallem. Jak může být tak roztomilý, ale zároveň i sexy? Úplně ho žeru. 

"Bar. Tomu neuvěříš!" Vejde do místnosti s umyvadli Mon celá rozzářená. Co se za tuhle chvilku stalo? Snad je neviděla! Co když je potkala a já ne? 

"Nic mě políbil." Nakonec z ní vypadne po krátce odmlce. Neuvěřením vytřeštím oči a otevřu pusu dokořán, než se začnu smát.

"To jako fakt?" Zeptám se. Mon začne zuřivě přikyvovat a usmívat se tím způsobem, že se divím, že se jí nerozpulí tvář vejpůl.

"Kdybys věděla, jak krásně líbá!" Jsem za ní ráda, i když jsme si neřekli, že se do někoho zamilujeme vlastně jsme už v Anglii, takže se zamilovat můžem, ale já jsem si to sama sobě zakázala. 

"Ani nechci vědět, kolik holek už líbá, ale ty jeho rty." Začne snít a vzpomínat na ten jejich polibek. Úplně jí to vidím na očích, jak to vidí přímo před sebou. 

"Tak bych chtěla takhle snít, ale kdyby to byl někdo jinej, taky s modrýma očima a obarvený blonďák." Sama se zasním a zkusím si představit, jaký by to asi bylo. Rozhodně bych si to užila. Jsem si tím naprosto jistá.

"Tak jako Harry by u mě měl vždycky přednost." Zamumlá mým směrem.

"Ty jeho ďolíčky, zelený oči a kdrnatý vlasy." Odříkám to jako básničku, jelikož tohle jsem už slyšela několikrát. 

"A hlavně, když jde v těch černých džínách." Jakmile to dořekne, propukneme v smích. Ani jedna to nemusí vyslovit, protože víme, co tím myslela.

"Ještěže jsi menší než on, takže by mu nebylo blbí, kdyby ses dívala před sebe, přímo do rokroku."

"Teď si vem, když se s ním chce obejmout malá holčička. A jak objímají kolem boků a položí si tam vždycky hlavu. Divím se, že jí to nějak nepřekáží." Jsem ráda, že to dořeknu, protože se směju už na celé kolo a představuji si malou holčičku, jak objímá Harryho.

"Na co myslíš?!" Vykřikne k mému překvapení Mon, která se tomu ovšem také směje.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Normálně jsem málem napsala místo zelený oči, tak uši :D Ale došlo by vám to :D

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat