12. Chapter

211 17 2
                                    

-Monique view's-

Potom, co jí to popíšu všechno do detailů se rozhodneme, že půjdeme ven na čerstvý vzduch. Nenápadně obejdeme kluky, aby si nás nevšimli a my je mohli v klidu drbat a vzdychat nad nima. Jakmile jsme přede dveřmi, obě se naráz zastavímě a zíráme před sbee. Nedonutím se ani vykřiknou, jen civím. Otevřu pusu a podívám se na Bar, která je vedle mě.

"Nemám halucinace?" Promluvíme ke mně ta, abych to slyšela jen já, ale stejně tady nikdo neumí česky.

"Ne, nemáš." Odpovím a obě dvě nasadíme ten náš přiblblí úsměv, z kterého pak bolí tváře. 

"Dělej pojď." Zatáhnu jí za ruku. Jsou od nás jen kousíček! Sice ne všichni, alespoň někdo. Dostaneme se k nim, ale pře náma už stojí několik holek, který se snima fotí. Nejdříve se dostanu k Liamovi, na kterého se uculím. Vezme můj mobil a skloní se k mojí hlavě, aby nás vyfotil. Dále se dostnu k Zaynovi, který udělá to samí, co Liam a nakonec je Niall. Moje první fotka s klukama. Tak blízko jim sem! Radostí se mi chce brečet. Vždycky jsem doufala, že je potkám, ale ne tak brzo hned první den v Londýně.

"Ti tak krásně voní!" Uslyším hned po mém boku Bar, jak se na ně culí, Vidím, že ta má taky na krajíčku, aby se tu štěstím nerozbrečela. Podívám se na její mobil a vidím, tam, jak objímá Nialla kolem pasu.

"Škoda, že tu nejsou všichni, ale máme tři." Zaraduju se. To bylo úžasný, jak jsme se jich dotkla, ještě je cítím na ruce a kolem pasu. Dokonce cítím i jejich vůni. Tohle jsou naprosto perfektní kluci, s kterýma bych mohla chodit. Klidně bych si vzala všechny, kdybych mohla.

"Ve sktečnosti jsou ještě hezčí." Promluví Bar mým směrem, která se právě teď dívá na Naillova záda nebo spíš na jeho zadek, jak jí znám.

"Škoda, že si nemůžu šáhnout." Řekne dost nahlas, abych to slyšela.

"No Bar!" Napomenu ji hlasitě.

"Ale já bych to nejradši udělala taky." Řeknu jí a zahihňám se.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Část chci věnovat Lucina92 za to, že mi dala vote na každou část, kterou jsem přidala :) Moc děkuji a doufám, že se ti tato část líbí :) Samozřejmě i tobě Mon :D Tobě mám v budoucnu věnovat jednu obzvlášť úžasnou část :D

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat