-Monique's view-
Celá rudá jsem se vrátila za Nickem, přitom jsem se modlila a doufala, že nás neviděl.
"Už jsem myslel, že ses někde ztratila." Zašeptá mi do ucha a přitom se krátce zasměje. Lehce se na něj pousměju a koutkem oka pohlédnu na Harryho, který kolem nás projde.
"Dáš si něco?" Zeptá se mě Nick a hlavou kývne k baru, kde je samozřejmě Harry s Louisem. Zavrtí záporně hlavou.
"Je ti dobře?" Zeptá se mě Nick starostlivě."Je mi fajn." Odpovím mu s přikývnutím. Nick mě chytne kolem pasu a odvede mě k baru. Harry se na mě zeširoka usměje, ale to Nick nezaregistruje.
"Kdy jedete do Austrálie?" Otočím se k Nickovi s otázkou.
"V půlce příštího týdne." Odpoví mi a já se smutně pousměju.
Nick mě obejme a líbne do vlasů. Bude se mi po něm stýská, protože jsem si našla dokonalého kluka, který mě miluje a zajímá se o mně. Nick je hezký a sexy, ale Harry to není. Harry bude mít vždy přednost před ostatními kluky. Kluci jako je Harry neexistují. Harry je naprostý originál.
"Než se naděješ tak tu bude srpen spolu se mnou." Zamumlá mi do ucha. Harry nás celou dobu sleduje. Mám divný pocit. Vím, že chodím s Nickem, ale mám pocit, že provádím Harryho. Je to příšerný pocit.
----------------------------------------------------------
Po velmi dlouhé době přidávám :) snad se část líbí :)