13. Chapter

206 16 2
                                    

-Barbara's view-

Z dálky jsme se dívali na kluky, jak sedí na baru a objednávaji si pití, přitom se k nim mačká tucet holek a snaží se s nimi povídat. Musíme vymyslet lepší plán, jak na sebe upozornit. Zahledím se na Niallova záda a začnu přemýšlet. Potřebuju sprchu, protože tam vymyslím takových kravin.

"Počkáme, až holky od nich odejdou, třeba je to přestane bavit." Řeknu směrem k Mon, ta se ke mně otočí s výrazem jako by říkala. Oni někdy odejdou?

"Tak budeme chodit okolo nich, dokud si nás všimnou." Navrhnu.

"Nemyslím si, že by si nás všimli, když je okolo nich tolik holek." Odpoví mi. Smutně si povzdechnu a svěsím ramena. Jsme tak bezradná. I nadále zůstaneme jejich fanynkama, které si nikdy nezapamatují.

"Prostě půjdeme k baru." Řekne Mona a táhne mě rovnou ke klukům. Cítím, jak mi srdce začíná bušit, když se k nim začneme přibližovat, už už chci couvnout, ale moje tělo se k to mu nemá. Co když se nějak ztrapním?

"Dáme si na povzbuzení?" Němě přikývnu, přitom moje oči bloudí k těm třem klukům. Před námi se objeví dvě malé skleničky na panáka se zlatavou tekutinou. Vyklopím to do sebe a olíznu si rty. Medovinu mám ráda, je taková sladká a není niajk silná.

"Tady jste holky! Hledali jsme vás!" Zaslechneme za sebou hlas Nicka, na kterého se otočíme.

"Rozjíždí to bez nás." Nejdříve Alex nasadí smutný obličej, než se rozesměje. Koutkem oka zahlédnu Nicka, jak MOn obejme kolem ramen.

"Hrdličky." zašeptá mi do ucha Thom a hlavou kývne k těm dvoum.

"Jo a Ben je teď nasranej, takže zmizel." Doplní to Alex s trhnutím ramen a také si něco objedná. Jestli tady s náma kluci budou, tak asi nic nevymyslíme, aby si nás všimli. Najednou mě něco napadne, tak se přisunu k Mon, abych jí to mohla pošeptat.

"Poliju Zayna, ten je ke mně blíž." Monique se na mě šokovaně podívá.

"Chudák, vždyť bude po tom pití smrdět a bude se to na něj lepit." 

"Jinak si nás nevšimnou." Řeknu jí.

"Plán je ten, že zase půjdeme na parket, ale kolem Zayna, než ale kolem něj projdem, tak si objednáme pití. Ty nebo já to na něj potom vyklopí." Shrnu můj plán s širokým úsměvem na rtech.

"Já ho polejvat nebudu. Chudák."

"Tak poliješ mě. Jakože zakopneš, tím pádem spadneš na mě a já na Zayna, tím pádem ho poliju." Ušklíbnu se na ni. Monique ani neváhá a přikývne, protože tohle je naše jediná šance na nás upozornit. Řekneme klukům, že si půjdeme zatancovat, ale předtím si každá objednáme Carling. Usrknu si, než se rozejdu směrem k Zaynovi.

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat