6. Chapter

241 19 2
                                    

-Monique's view-

Míchala jsem omáčku uvnitře hrnce, zatímco oba dva kluci kolem mě pobíhali a neustále se vyptávali, jestli nechci pomoct. Pokžadé jsem zavrtěla hlavou a odpověděla jim ne, ale to je neodradilo, aby se mě zeptali znovu.

"Chcete někdo ochutnat?" Optám se obou kluků, kteří nedočkavě u mě postávají, každý po mém boku.

"Já." Vyhrkne blonďatý Nick a předkloní se. Na lžíci naberu trochu omáčky a pofoukám ji, než ji strčím Nickovi do otevřených úst.

"Výborná." Pochválí mě a já se začervenám.

"Já to taky ochutnám." Nakloní se Ben a čeká, až mu do úst vložím lžícy s oranžovou omáčkou do úst, což se brzy uskuteční a on se na mě uznale uculí.

"Máš tam v Česku nějakého přítele?" Zeptá se mě Nick a já na něj překvapeně jen mlčky civím, než se donutím otevřít pusu a všimnu si toho, že mě sleduje i Ben a i on čeká na mou odpověď.

"Ne, nemám." Odpovím jim. Oba dva vydechnou všechen vzduch, který doposud zadržovali a usmějou se na mě.

"Máš na dnešní večer nějaký plány?" Zeptá se mě pro tentokrát Ben a já přikývnu.

"A kam?" Zeptá se Nick. Jakoby místo kam říkal s kým.

"S Bar jdeme do klubu Funky Budhha, alespoň takhle jsme si to naplánovali." Odpovím oběma.

"Já se k vám přidám, jestli to nevadí."

"Ne, nevadí." Odpovím Benovi.

"M"žu se taky přidat?" Zeptá se mě Nick a já radostně přikývnu. Dva sex kluci s ďolíčkama ve tváři se mnou chtějí strávit noc. Ne úplně strávit tak, jako spolu spít, ale něco jako rande. Ti dva se prostě nedají osmítnout.

"Nepřipravíme jim jídlo?" Zeptám se obou dvou kluků.

"Jo, jasně." Odpoví jednohlasně a začnou pobíhat po kuchyni a vyndavat nádobí na večeři, jen abych já se zbytečně nemusela namáhat. Jídlo i s talířema a příborama odneseme na stůl, kde budeme večeřet. Vejdeme do obývacího poko, ale zastavíme se hned na prahu, protože vidíme kluky, jak se nehorázně smějou a Bar nikde nevidím.

"Vůbec nevíme, co se jí stalo." Smějem se Alex a ukazuje dolů před gauč. Popojdeme, až si všimnu Bar jak se válí smíchy na zemi a je rudá jako rajče. Neudržím se a začnu se smát taky. Bože ta je střelená jako já. Bar moc nepomůže, že se začneme smát taky, spíš to ještě zhorší, protože je nejen rudá,a le skoro se nemůže nadechnout a slzy jí smíchem tečou proudem. Nejdříve to ani nezaregistruji, až po nějaké chvilce, že se můj malíček dotýká malíčku, který patří Nickovi. Během chvilky jsem rudá jako Bar na zemi.

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat