-Barbara's view-
Periferním viděním jsem viděla Monique, jak se baví s Harrym. Já po malých lokách upíjela z Cosmopolitanu a přitom jsem se snažila zachytit nějaké slovo, které unikalo z Niallových úst. Ukecanějšího člověka jsem nepoznala.
"A kolik kluků tam vlastně v tom domě je?" Zeptá se mě Louis a usrkne si ze své sklenice.
"Čtyři." Odpovím mu jedním slovem.
"To je na dvě holky hodně." Uchechtne se a já protočím očima, protože jsem si tak trochu představila něco jiného, než on myslel. Už jsme tu s nimi celkem dlouho, jsem uvolněnější, za což mohu také poděkovat alkoholu, který mi dodal trochu odvahy. Nekoktám, nemumlám, ale normálně odpovídám jakoby to nybli kluci z One direction.
"Takhle jsem to nemyslel." Řekne mi a já zrudnu jako rajče. Niall se na druhé straně začne smát a mě nezbývá nic jiného, než stydlivě sklopit oči.
"Bary musí jít na záchod." Řekne Louisovi a Niallovi Mon a prudce mě chytne za ruku a zatáhne za ní, div se nesvalím přede všemi na zem. Odtáhne mě na toalety a zabouchne za námi dveře.
"Budu plést copánky Harrymu." Vypískne a nadšeně začne skákat. Nadšeně vypísknu a skočím ji kolem krku.
"Blahopřeju!" Pogratulu jí a zahlédnu, jak začne brečet štěstím. Prožíváme opravdový sen. Miliony holek by pro ten náš život zabíjeli. en tak někdo tohle neprožije. Široký úsměv najednou z její tváře zmizí a nasadí vážnou tzvář.
"Je to vůči Nickovi hnusný." Zamumlá.
"S Nickem chodíš, ale Harrymu budeš sahat jen na vlasy." Snažím se jí rozveselit.
"Jenže já vím, že prostě Harrymu podlehnu..." Její hlas zmizí do zatracena. Vím, jak se cítí. Má to těžké. Něco podobného jsem zažívala. Konečně někoho našla, kluka, který ji miluje a ona jeho.
"Tak já tam půjdu s tebou." Nepřestávám se na ni usmívat. Vidím na ní, jak se snaží potlačit úsměv, který stejně si najde svoji cestu a konečně se na mě usměje.
"Tak jo."
"Kde jste? Už na vás čekáme!" Ve dveřích se objeví Louis. S velkým zájmem si začne prohložet dámské toalety a zřejmě by i vešel a prozkoumal tu každý kout, kdybychom se k němu nerozešli a nepřinutili ho se otočit.