-Monique's view -
Zaslechnu zaklepání na dveře a následně do ložnice vejde ten můj kudrnatý Harry. Zářivě se na mě usměje, čímž ukáže svoje rozkošné ďolíčky.
''Míchaný vajíčka s jablečným džusem.'' Ohlásí snídani, kterou nese na tácu. Snídaně do postele! Můj sen. Chci si vzít talíř, ale Harry mi odstrčí ruku. Nabere sousto na lžičku a tu mi strčí do pusy. Vajíčka spolknu a se semknutými rty se na něj usměji.
"Chutná to skvěle." Pochválím mu to. Nakloním se k němu a vsaji jeho spodní ret do mých úst.
"Tohle chutná líp." Zamumlá a moje tváře naberou rudou barvu. Harry se tiše zasměje, než talíře s džusem na zem. Uchopí mou tvář do dlaní a jeho rty se natisknou na mé. Kouzelné ráno, které bych chtěla každý den.
-Barbara's view-
"My jsme blbci." Začnu se nehorázně smát našemu bunkru z deky.
"Jsme originální!"
"Jo, to máš pravdu." Začnu se mu zase smát. Natisknu se na Nialla jako k plyšovému medvídku, kterým je momentálně Niall v poslední době. Niall mě líbne do vlasů, tak jak to dělá vždycky. Zakloním hlavu, abych se mu mohla podívat do té jeho roztomilé tváře, než ho líbnu na rty.
"Pojedeš tenhle víkend se mnou do Mullingaru?" Jakmile vysloví tuhle otázku, vytřeštím na něj oči a moje srdce začne bít ještě 10x rychleji. Seznámit se s jeho rodinou?
"Už spolu jsme nějakou dobu-."
"Tak jo." Vydechnu a naposledy ho líbnu na ty jeho tenké rty.