-Monique's view-
S Barbarou jsme seděli na pohovce a dívali se na MTV, přičemž jsme čekali na to, až nám kluci napíšou. Momentálně jsem volná a já už mohu začít chodit s Harrym. Harrym Stylesem! Tohle mi nikdo neuvěří. Už jdou na mě mdloby jen, když na to pomyslím.
"Co budeme dělat?" Zakňučí Bar a opře se lokty o kolena. Mlčky trhnu rameny a vzpomínám na náš polibek. Líbat Harryho je tak úžasný.
"Ty dny utíkají tak pomalu! Přijde mi to jako roky ne dny. Čekáme na ně roky!" Začne znuděně mumlat Barbara.
"Už se nemůžu dočkat. Zítra přijedou." Vypísknu nadšeně. Když otevírám pusu, abych zase něco mohla říct, tak mi zavibruje mobil. Okamžitě po něm skočím, protože vím, kdo mi píše. Nikdo jiný kromě Harryho mi dnes nemá psát. S nikým jiným jsem se nedomlouvala.
Harry!
Těšíš se na mě? Něco ti přivezu. -Harry
Už se tě nemohu dočkat. - Monique
Já tebe taky ne puso. - Harry
Puso! On mi napsal puso! Bože, asi se z toho zblázním. Až teď si uvědomím, že se na svůj mobil uculuji jako blbec. Promnu si obě tváře, jelikož mě začali bolet z toho, jak se pořád culím jako debil.
"Já asi půjdu spát." Vyruší mě z mých myšlenek Bar, když se zvedne z pohovky v obývacím pokoji.
"Cože? Teď?" Nevěřícně se na ní podívám, poté pohlédnu na hodiny na svém mobilu. 15:32. Je teprve odpoledne a ona už jde spát.
"No, třeba my ten čas rychleji usne." Trhne rameny.
"Tak se můžeme spolu dívat na This is us. Čas nám rychleji uteče." Nabídnu ji nabídku, která se nedá odmítnout. Nadšeně přikývne a posadí se na pohovku, přičemž tam obě dvě mlčky sedíme a ani jedna z nás nejdeme dát do dvdéčka dvd.
Vím, že jsem velmi dlouho nepřidala, ale nejdříve to bylo s tím, že jsem chtěla vytáhnout známky, jelikož jsem měla propadnout, což se taky stalo a koncem srpna dělám reparát.
Taky jsem byla týden na dovolené a většinu času byla venku s kamarády a domu se vracela velmi pozdě, takže jsem rovnou zalehla. Moc se vám všem omlouvám. :)) Budu se snažit přidávat pravidelněji. :)