-Barbara's view-
"Dobré ráno!" Pozdravil jsem všechny přítomné, co tu seděli na pohovce.
"Spíše dobré odpoledne." Zamrmlá Ben. Zavrtím nad ním hlavou a rozejdou se do kuchyně, kde si rozbalím tyčinku, jelikož jsem líná si udělat snídani.
"Nedrob, uklízení se tu, zatímco jsi spala." Vyprskne Ben, když mi spadne několik drobečků. Alex vedle mě se tomu tiše zasměje.
"Kde je Monique?" Zeptám se kluků, když si všimnu, že tu chybí.
"Byla už od včerejška nějak mimo, ráno to samí. Šla se projít." Tamyšleně zavrtím hlavou. Vůbec netuším, co by ji moho rozrušit, pak si vzpomenu, že byla s Harrym v kině, což mě donutí se uculí.
"Co je?" Zeptá se mě Alex, když si všimne, že culím.
"Nic." Zamumlám a zakousnu se do své tyčinky, kterou za chvíli sním, ale i potom mám hlad. Moc dlouho jsem byla s Niallem a nakazil mě hladem. Za chvíli budu, jak bečka, když se neovládnu.
"Už jsem se vrátila." Zahuláká Mon, která se právě vrátila. Vyskočím z pohovky a běžím k ní.
"Tak co včerejšek?" Vyhrknu, aniž bych jí pozdravili. Ještě než stačí otevřít pusu, poznám, že to šlo velmi dobře.
"Políbil mě, hladil mě po stehně." Zašeptá mi do ucha, aby nás nikdo neslyšel. Nadšeně vykřiknu a vyskočím.
"Tak ti to přeju." Řeknu a obejmu ji kolem krku.
-------------------------------------------------------
Věnováno @moncadirectioner