-Barbara's view-
"Dej mi to!" Křičí na Alexe, přitom se snažím tvářit vážně, ale moc mi to nejde, protože se směju.
"Hele vy dva! Neválejte se tam tak a radši mi pomozte!" Zvolá na nás Ben z kuchyně.
"Já se k vám přidám." Zašeptá Thom a skočí nám na nohy, přičemž já vykřiknu bolestí, jelikož mám v tu chvíli pocit, že jsem o svoje nohy přišla.
"Nick a Mon Benovi v kuchyni otročí. Chudáci." Zamumlá.
"Víš, že máš úžasnej obličej?" Promluvím na Thoma, který se konečně rozhodl sednout si a neválet se po našich nohách.
"Vážně?" Jeho tvář se rozzáří, když je mně stočí pohled.
"No jo, seš takový roztomilý medvídek." Začneme se mu s Alexem smát, zatímco Thom dělá naštvaného.
"Co vy lenoši." Na pohovku se posadí Nick.
"Neříkala ti něco Monique?" Promluví Nick a já si uvědomím až o něco později, že ta otázka je směřována na mě.
"Proč?" Otočím se zrovna ve chvíli, kdy kolem nás projde s mobilem v ruce. Hned je mi jasné, co se děje.
"Je nějaká divná. Odtažitá."
"Jen se jí stýská po rodině." Vyhrknu.
"Za jak dlouho budeme obědvat?" Zavolám na Bena do kuchyně, který tam jako jediný zůstal.
"Potřebuju na letiště rozloučit se s Niallem!"
"Tak mi pomož a bude to rychlejší nebo se s ním holt nerozloučíš." Vyprskne Ben. Hodím po něm zamračený pohled.