-Barbara's view-
"A neříkal ti, kam tě veme?" Zeptám se Mon, zatímco jí pomáhám vybrat oblečení na dnešní večeři s Nickem.
"Ne, někam půjdem." Řekne, když si začne malovat řasy. Protočím oči a rychle se přihrnu k mobilu, zda na mě něco nečeká. Niallovi jsem napsala před dvěma hodinama a on mi stále neodepsal.
"Určitě ti odpoví, jen má moc práce." Uslyším za mými zády její hlas.
"Co když ne? To by znamenalo, že nám ten plán nevyšel a museli bychom vymyslet další." Začnu skuhrat.
"Já tě chápu, určitě ti odpoví, je to Niall." Usměje se na mě v zrcadle. Vyberu jí koskovanou košili, kterou má tak ráda.
"Vem si k tomu tyhle džíny a černý balerínky. Půjčím ti tu moji malou koženou kabelku a budeš oblečená." Zaubím se na ni. Vyskočím z postele, abych doběhla pro kabelku, ale ještě se vrátím pro svůj mobil. Jakmile za sebou zavřu dveře okamžitě se podívám na mobil. Moje srdce se rázem rozbuší. Nemůžu se nadechnout, jen němě zírat před sebe. Asi budu mít infarkt, protože moje srdce mi přijde najednou tak těžké. Zhluboka se nadechnu a vykřiknu.
"On mi napsal!" Začnu na Monique křičet, jakmiel vběhnu do pokoje.
"Třeba mi taky napsali!" Vypískne a rychle přeběhne ke svému mobilu. Když začne křičet, tak to znamená určitě, že i ona dostala zprávu.
"Všichni tři!" Vyjekne. Samou radostí se rozbrečím. Nemůžu uvěřit tomu, že napsali. Liama a Zayn mi napsali, že to byl dobrý večer.
"Co ti napsali?" Zeptám se jí a kouknu se k ní do mobilu. Mon udělá to samé.
"Mě to taky napsali! Kluci z One direction si užili včera večer s námi. To je jako sen!" Vidím, že i ona sotva dýchá. Asi jsem musela udělat něco fakt dobrýho, když se tohle přihodilo.
"Máme takový štěstí! Řekni mi kolika directionerkám se tohle splní?" Tážu se jí, i když to byla spíše taková řečnická otázka.
"Moc ne." Připustí. Určitě jsou online. Mám jim odepsat? Co když si to budou brát jako, že dolejzám.
"Co jim mám napsat?" Zeptá se mě.
"Hlavně nesmíme napsat to samí." Řeknu jí a moje mysl začne pracovat na plné obrátky.
"Třeba napiš, že sis to s nima taky užila, že to byl bezva večer." Snažím se jí pomoct, ale teď já, co mám odepsat já?
Taky jsem si to užila, byla to sranda. Super večer.
Zamračím se na tu zprávu, ale odešlu to, jelikož nic lepšího už nevymyslím.
"Co ti Niall napsal?" Zeptá se mě. Odstoupím od ní o krok dozadu a podívám se na zprávu, která mi přišla od Nialla Horana! Když jí uvidím semknu rty k sobě a zahledím se do stropu. Asi se to opravdu rozbrečím.
"Co ti napsal?" Začne vyzvídat. Zhluboka se nadechnu, než jí odpovím s rozzářenou tváří a slzami na krajíčku.
"Ahoj."