-Barbara's view-
Už nějakou dobu stojím před zrcadlem a myšlenka ma jsem byla u Nialla. Člověk by si myslel, že se sama prohlížím ve spodním prádle.
"Ou, promiň." Do koupelny vejde Alex, ale zase odejde.
"V pohodě." Hlesnu, i když jsem rudá, až na prdeli. Alex vejde do koupelny s něčím v ruce a jen v boxerkách. Snažím se mu tam dolů nedívat.
"Líbíš se sama sobě?" Zeptá se mě a snad ještě víc zrudnu.
"Jen jsem se zamysleli." Odpovím mu. Alex kývne, přičemž se uchechtne. Zrovna, kdyz na sebe natáhnou kraťasy, tak cítím ten známý zápach.
"Ty si seš bránit vlasy?" Zeptám se ho a otočím se k němu.
"Jop na červenou." Odpoví. A začne si míchat barvu v bílé misce.
"Já ti ty vlasy obarvím." Přihlásím se dobrovolně a moje tváře naberou opět červeň. Alex si ke mně stoupne čelem a do ruky mi vloží misku. Barvu si vezmu do ruky a mánesu mu ji do vlasů.
"Ty si nevezmeš rukavice?" Zeptá se mě.
"Ne. Nemám v nich cit." Odpovím mu a začnu mu ji rozetírat ve vlasech.
"Takhle se mi to líbí." Pronese a koná můžu slyšet, jak se usmívá. Nejdřív si myslím, že je mu příjemné, jak mu masírují hlavu, ale pak mi dojde, že jsem v podprsence a on má skloněnou hlavu. Okamžitě stihnu.
"Už ti to došlo?" Uchechtne se. Barvu v jho vlasech nechám působit. Podírám se na zbytek barvy v misce.
"Můžu využít ten zbytek?" Zeptám se ho a prstem ukážu na směle na misku.
"Chceš taky obarvit celou hlavu?" Zeptá se mě udiveně a já okamžitě záporně zavrtím hlavou.
"Ne, jen podbarvit." Řeknu mu a vezmu si gumičku, kterou jsem si položila u umyvadla, než jsem se šla umýt. Vyčešu si culíka nahoru.
"Taková štětka." Zasměje Alex a začne mi culíkem mávat. Zavrčím na něj, přičemž ho plesknu přes ruku.
"Já ti to obarvím." Hlesne a vytrhne mi misku z ruky. Ucítím, jak mi začne patlat barvu na spodní vlasy v rukavicích, které si navlékl.
"Myslíš, že to bude vidět? Víš, když mám tmavý vlasy. Nikdy to nebylo vidět." Zeptám se Alexe.
"Trochu snad jo, tohle je taková zářivější červená." Odpoví mi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak se líbí?
Máte někdo nějaký návrh, jak by se mohli Monique a Nick jmenovat? Nebo Monique a Harry? Mě napadlo Monique a Harry = Honique :D Vím, že Mon a Harry nerandí, ale políbili se :D
Jak by se mohli jmenovat Niall a Barbara?