-Monique's view-
"Měla bych se s ním rozejít. Asi to vypadá, že jsem si s ním chtěla jen užít, ale to není pravda." Po celou dobu, co mluvím na Bar přecházím po svém pokoji sem a tam.
"Je pravda, že Nicka tak trochu podvádíš-." Větu nedopovím, jelikož nevím, co bych mohla dále dodat. Mon složí tvář do dlaní a něco si začne mumlat. Já mezitím stáhnu po mobilu, protože mi oznámí, že mi přišla zpráva. Samozřejmě od Nialla.
Ahojky. Copak děláš čumáčku?
Začnu se na tu sms zubit. Jak je možné, že chodím s tím nejvíc sexy klukem, vlastně už mužem.
"Jen si skončím na chodbu. Za chvíli jsem tu." Houkání na Monique a beru mobil do ruky, kde už vytáčím Niallovo číslo.
"Pozdravu ho." Křikne na moje záda Mon.
"Ahoj." Pozdravím Nialla nadšená, že s ním budu chvíli mluvit, když je pryč.
"Ahoj. Co-." Niall mě stačí akorát pozdravit, protože vedle mě stojí Alex, kterého jsem di nevšimla, a skočí Niallovi do řeči.
"Nazdar! Všichni tě tu pozdravujou, tvoje holka je hodná, jenom by se mohla naučit vařit. Je v pohodě my se ti o ní hezky staráme." Křičí do telefonu Alex, aby ho Niall slyšel.
"Vypadni." Procedím skrz zuby a do Alexe strčím.
"To je skvělý, že nezlobíš, ale s tím jídlem má pravdu. Třeba někdy budu mít hlad. To bys mě nechala umřít hlady?"
"Já bych ti uvařila. Vařit umím jen podle kuchařky, protože si recepty nepamatuju." Snažím se mu vysvětlit, proč vlastně nevěřím.
"A taky protože jsem líná." Dodám o něco tišeji. Na druhé straně slyším, jak se Niall směje.
"Můžeme někdy vařit spolu. Třeba, až se vrátím do Londýna." Nabídne mi nabídku, která se neodmítá. Vařit s Niallem Horanem! Asi omdlím.
"To by bylo super. Špagety bych si dala." Zachichotám se do telefonu.
--------------------------------------------------------------
Věnováno @CarolineSilver69