-Monique's view-
"Co to bude?" Ptám se Nicka, když začne něco míchat v hrnci. Krásně to voní, takže to bude určitě dobře chutnat.
"Špagety s boloňskou omáčkou." Odpoví mi s mrknutí oka. Uculím se na něj a okamžitě zrudnu. Thole mi nemůže dělat.
"Chceš ochutnat?" Optá se mě a nabere na mechačku trochu červené omáčky. Nadšeně přikývnu a přicupitám k němu. Otevřu ústa a Nick mi do nich vloží měchačku s boloňskou omáčkou.
"Je to výborný." Hodnotím to. Nick se usměje s těmi jeho ďolíčky na tváři a nakloní se ke mně pro polibek, který mu nadšeně platím.
"Jsi skvělý kuchař." Řeknu mu a přitulím se k němu. Zatímco Nick vaří, já stojím v kuchyni a dívám se na něj. Sem tam na mě mrkne s tím jeho dokonalým úsměvem nebo si přijde pro laskavý polibek. Jakmile je uvarino, tak si jeden talíř odneseme do jeho pokoje a poradíme se do postele.
"Otevři pusu zlato." Rozkáze mi Nick. Já otevřu pusu s tím, že mi tam vloží vidličku se špagety, ale on si je rychlé strčí do pusy.
"Hej!" Vykřiknu nahlas a skončím po něm, že málem obsah jídla mu vysypu do postele.
"Ty dračice." Zahubí se na mě a otočí nás tak, že momentálně ležím pod ním. Začne mě libat na krku a postupně postupovat nahoru k mojí čelistí, az skončí na mých rtech. Zajedu rukama do jeho vlasů a přitáhnu di ho ještě blíže ke svým rtům.
-------------------------------------------------------
Tahle část byla první premiéra na mém mobilu :D proto se omlouvám za chyby a svojí nepřítomnost, protože jsem byla nemocná a na počítač nemůžu....
Doufám, ze se vám líbila a tuto část chci věnovat všem čtenářům, kolik votes a počtu čtenářů jsem dosáhla u tohoto příběhu moc děkuji :)