-Monique's view-
S obouma klukama po boku jsme se rozešli k baru, kde to jen přetýkalo lidmi a mezi nima byla i Bar. Šli jsme k ní, abychom nemuseli čekat, až někdo odejde. Oba dva naráz začnou vytahovat peněženku s bankovkama, aby mohli zaplatit pití.
"Co si dáš?" Nakloní se k mému uchu Nick. Otevřu pusu, abych mu odpověděla, ale nevyjde z ní ani hláska. Co si mám dát?
"Malibu?" Odpovím mu spíše v otázce. Nick přikývne a objedná mi kokosový malibu. Sice je to sladké, ale dobré. Přede mnou se objevý ve skleničce plného ledu čirá tekutina. Vedle Nicka se objevý i Ben a nastaví svoji sklenici, abych si s ním přiťukla, což také udělám i s Nickem. Usrknu si ze sklenice a tekutinu polknu. Ledové pití mi protéká krkem a já teprve teď pocítím, že mi je horko.
"Nechceš jít tancovat?" Zeptá se mě Ben a hlavou kývne na parket, kde tancují tucty lidí. Nejprve zavrtím hlavou, než mu odpovím.
"Neumím tancovat." Zakřičím mu do tváře, aby mě přes tu hlasitou hudbu slyšel. Je parvda, že tuhle větu říká každá holka.
"Tak s epojď pohupovat, alespoň jako tvoje kamarádka." Hlavou kývne k Bar, která stojí na kraji parketu a dívá se na všechny, jak tancují a postupně pokrčí neprve jednu nohu, kterou ihned napne a pokrčí zase tu druhou, což způsobí, že se její boky lehounce pohupují. Zavrtím hlavou, ale Ben mě tam násilím dotáhne a já stojím jako solný sloup mezi tancujícíma lidma. Ohlédnu se kolem sebe a všimnu si Bar, jak se na mě zeširoka usmívá a do toho má vztyčené oba palce na rukou.
Nevím, co se to se mnou stalo, ale moje tělo se začne pohybovat do rytmu hudby, až se úplně uvolní a je mi jedno, kdo se na mě dívá. Vyruší mě, až něčí ruce, které se mi omotají těsně pod prsy. Zakloním hlavu a všimnu si Nicka, který se na mě uculí a já v ten moment zrudnu.