-Barbara's view-
Z divného snu o malované popelnici a barevných postavičkách, které z ní vyskakují mě probudí něco chladného na mém čele. Líná otevřít oči se jen k té věci otočím zády a snažím se usnout, ale nejde to. Zase něco studeného ucítím na čele. Zamračím se a už mám chuť sprostě nadávat.
"Vstávej." Zaslechnu hlas Alexe vedle sebe. Otočím se k němu čelem a otevřu konečně oči, což jsem neměla dělat, protože se mi začne šíleně smát.
"Promiň, ale vypadáš jako zombie. Prostě ty černý kruky okolo očí." Po celou dobu, co mi to říká se snaží nesmát, ale jaksi mu to nejde. Zúžím oči a našpulím rty.
"Přines jsem ti vodu a prášek na hlavu." Řekne mi a pozdvihne sklenici vody, kterou drží v ruce. Kývnutím hlavy mu poděkuju a zase zavřu oči.
"Nechceš vstávat? Bude oběd a mohla by sis s námi zahrat FIFU." Sladce se na mě usměje.
"Fajn, ale až mi slezeš z postele." Zavrčím na něj a jednou rukou ho strčím do stehna, aby spadl, ale mělo to takový účinek, že se jeho nohy posunuli o centimetr. Nakonec vstanu, aniž by mě musel přemlouvat a rozejdu se do koupelny, kde se odlíčím, co nejrychleji, protože jsem opravdu vypadala jako zombie. Řasenku i oční linky byly rozmazané. Když jsem se vrátila do svého pokoje, Alex byl v té stejné poloze. Ležel a zády se opíral o čelo postele, nohy měl v kotnících překřížené a v ruce držel mobil.
"Mohl bys? Já se chci převléct." Poprosím ho. Alex se na mě podívá, než se pohledem opět vrátí ke svému mobilu. Zavrčím a vezmu si pohodlné oblečení na dnešní den válení se doma v Anglii. Jak hezky to zní. Doma v Anglii.
"Jdeš nebo se tu budeš válet?" Zeptám se ho a hodím po něm smradlavé oblečení ze včerejší noci, v kterém jsem spala.
"Ble." Udělá znechucený obličej a vyplázne jazyk. Pak vezme moje triko a přičichne si k němu.
"Tys tam někoho sbalila!" Vykřikne a zase si k němu přičichne. Celá rudá k němu přejdu a triko si vezmu. Nevím, proč se pořád červenám, i když to není pravda, že jsem tam někoho sbalila.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tady je ta slíbená část, snad se vám taky líbí :D
Kluci se tam moc neobjevují, ale určitě je tam, co nejdříve zapojím :)