15. chapter

221 16 2
                                    

-Barbara view's-

Když Monique kývne, tak se moje nohy dají do pohybu směrem k Niallovi. Niall se na mě podívá a usměje se na mě tím způsobem jako před chvílí, když jsem se s ním fotila, div jsem se před ním rovnou neroztekla.

Celá rudá až na prdeli, jsem se podívala na Zayna, na kterého jsem se uculila. Hrozně se mi líbí ty jheo velké tmavě hnědé oči a husté řasy. A ú úsměvu se nijak nemusím zmiňovat, protože se všichni usmívají tak kouzelně. Stočím pohled i na Liama a taky se na něj uculím, ten mi to taky oplatí. Připadám si jako v sedmém nebi. Opravdu, jestli tohle není nebe, tak to mě zajímá, jaké to tam je.

"Co si dáš?" Promluví na mě Niall. Můj mozek opět přestane pracovat a já se nezmůžu ani na slovo.

"M-malibu." Vykoktám. Jsem ráda, že tu jsou ty barevná světla, jinak by mě všichni viděla, jak umím být rudá jako rajče.

"Já se dám taky malibu." Řekne MOna já ji obdivuji, že dokáže normálně odpovědět. 

"Když budeš dýchat a nebudeš na ně tolik zírat, tak pak to bude v pohodě." Šeptne mým směrem Mon a já ji poslechnu. Zhluboka se nadechnu, než to vše vydechnu. Možná to pomohlo, ale stejně jsem pořád rudá, cítím, jak mi tváře doslova hoří.

"Tady máte dámy." Řekne Liam, když před nás postaví dvě skleničky.

"Děkujem." Pípnu a skleničku uchopím do ruky a trochu se napiji, abych se trochu uklidnila a dodalo mi to trochu odvahy.

"vy nejste z Británie co?" Zeptá se nás všech Zayn a obě dvě zavrtíme hlavou.

"Jsme z Česka." Konečně se i já chopím slova a řeknu svoji první smrozumitelnou větu.

"Tam je dobrý pivo." Slyším vedle sebe Niallův hlas. Ove dvě se rozesmějeme.

"Jste z města?" Začne protentokrát vyzvídat Liam.

"Já jsem z menšího města, ale nic zajímavého tam není." Prohodí Monique  s trhnutím ramenou.

"Z vesnice." Odpovím mu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Když jsem tohle psala, tak jsem se usmívala jako debílek :D jako bych to sama osobně priožívala :D

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat