-Barbara's view-
Předkloněná jsem se dívala na Nialla, jak tancuje, přitom jsem se smála jako blbec. Zítra ráno budu mít nahmožený břicho, z toho, jak se směju. Utřela jsem si slzu, kterou jsem měla v koutku oka a zhluboka se nadechla, jenže jsem se zase začala smát jako šílenec.
"Prosím, přestaň." Začnu ho prosit, i když mě přes tu hlasitou hudbu menůže slyšet. Niall ke mně jde jako nějaká holka, přitom pořádně kroutí bokama.
"Ty by si klidně mohl konkurovat Miley Cyrus ve vrtění zadku a myslím, že bys i vyhrál." Řeknu mu s bublavým smíchem. Niall mi jako skočí kolem krku, přičemž mě pevně obejme kolem krku, div mě neuškrtí. Bože, ten fakt dokáže zvednout náladu snad každýmu člověku na světě.
"A co ty, jak umíš vrtět zadkem?" Na tváři se mu rozšíří úsměv a obočím zakmitá.
"Úchyle." Šeptnu jeho směrem a otočím se k němu zády. Niall mě dohoní a chytne mě za ruku. Cestou na bar si nejde nevšimnout Mon a Harryho. Vykulím na ně překvapeně oči. Jakmile se ti dva od sebe odtrhnou, tak se začnou na sebe hihňat. Porozhlédnu se, zda nezahlédnu někde Nicka, ale toho nikde nevidím.
"Viděls je?" Zeptám se Nialla a přitom se k němu nakloním, aby mě slyšel.
"Jo. Nejde si toho nevšimnout, když ti skoro stojí v cestě." Zamrmlá a zazubí se na mě. Pocítím na tváři horko, což naznačuje, že jsem zase rudá jako rajče. Kéž bych to mohlo ovládat.
"Já jim to přeju." Řeknu po chvilce ticha, které vládne mezi námi, což je překvapivé, protože Niall většinou tu svojí rozkoušnou pusinku nezavře. Trochu mi tím připomíná babičku mého nevlastního bratránka. Mojí babičku pak bolela hlava, když s ní mluvila a nikdy jí snad nic za ten jejich "rozhovor" nic neřekla, ale člověk se pak dozvěděl tolik informací.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Další část je tu :)
Už nevím, co bych v dalších částech psala, proto ten konec nejspíš urychlím, protože mám rozepsaných tolik příběhů a mám další a další nápady, teď když jsem venčila psa mě napadl další příběh.... prostě počítejte, že tenhle příběh brzy skončí :))