42. Chapter

164 18 9
                                    

-Monique's view-

"Nechápu, jak jste mohli kývnout na takovouhle brigádu." Šeptne mým směrem Nick a hlavou kývne na řvoucí děti v obývacím pokoji, kteří pobíhají okolo pohovky a hrajou si na indiány. Uculím se aa ledabyle trhnu rameny.

"Chtěli jsme se dostat do Anglie a navíc tohle je naprosto běžná brigáda, když nejsi Brit." Řeknu mu, pčiřemž k němu přejdu a obejmu ho kolem pasu, abych si mohla položit hlavu na jeho hruď. 

"Taky bych byl unavený." Zasměje se a pohladí mě po vlasech. 

"nechceš se nějak odreagovat?" Zeptá se mě s úsměvem na rtech, který mi ukazuje jeho božské ďolíčky. Měkce mě políbí na rty, když uchopí do dlaní mou tvář.

"Ty perverzáku." Zamumlám mu do rtů, když se nechce odtáhnout. Nick se úsilí a obejme mě kolem pásu, aby mě posadil na kuchyňskou linku. Roztáhnu nohy, aby se mezi ně Nick vešel.

"Nebo bychom se mohli vyjádřit nahoru." Zašeptá mi do ucha a zkousne mi ušní lalůček a začne ho žužlat. Usměju se a rukama mu zajedu do vlasů. Rty přesune na můj krk. Zkousnu si spodní ret a vychutnávat si tento okamžik.

"Napsal mi Niall?" Vběhne do kuchyně s křikem Bar. Okamžitě se zarazí, když si nás všimne.

"Ty kazišuku." Řekne za jejími zády Alex a obejme ji kolem ramen.

"Napsal mi Niall." Kuňkne tiše a už se začíná otáčet k odchodu.

"A co ti napsal?" Zeptám se jí. Bar se otočí ke mně čelem s ši rovným úsměvem.

"Až přijede, tak mě vezme do Nando's a něco mi z Los Angeles přiveze. Chápeš to? To, co mi napsal, jako bychom spolu chodili!" Vypískne a začne skákat na místě. Nick se snaží zadržet smích tím, že si položí hlavu na moje rameno, zatímco Alex se na ni dívá jako na debilw. Já jsem za ní šťastná, prozože se jí splnil sen.

--------------------------------------------

Vím trvalo mi to dlouho, ale škola.... snad to chápete :)

Líbí se vám část? Myslíte si, že to Niallovi a Bar vydrží?

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat