9. Chapter

222 17 2
                                    

-Barbara's view-

Sleduju Nicka, jak objímá Mon kolem pasu. Kdybych to byla já, tak bych byla rudá až na prdeli. Přeju jí to, proto jsme taky jeli do Anglie, za lepšíma klukama. Sice je to celkem z dálky vtipné, jelikož on je tak o půl metrů vyšší než ona. Je pravda, že je Mon o tršku vyšší než já, ale není rozjodně otolik. My malé holky máme výhodu v tom, že můžeme nosit vysoké podpatky, jak chceme a stále nebudeme našeho partnera převyšovat, teda pokud si nevybereme nějakého prďolu.

"Nechceš se ke mně připojit, místo toho, abys tady okukovala, jak se po sobě plazí?" Zaslechnu u mého ucha hlas Alexe, ještě dřív, než zahlédnu jeho modrou hlavu, jak se sklání k mému uchu.

"Tak jo." Přitaká a jdu v jeho stopá k baru, kde na nás čeká Thom. Opřu se o bar, který mi sahá téměř pod bradu.

"Co si dáš?" Zeptá se Thom, který se ke mně naklání.

"Vodku." Odpovím jednoduše.

"Vodku? Jdeš na to nějak rychle." Zachcechtá se Alex.

"To je první, co si dám, když jdu někam na diskotéku." Zakřičím na zpátek, aby mě mohl slyšet přes tu hlasitou hudbu.

"Ještě si dám tak dvakrát vodku a budu mít odvahu jít na parket tamcovat." Řeknu těm dvoum, co stojí po mé pravé ruce. Oba dva se tomu zasmějí, zrovna, když k nám přijde jakýsi kluk, který má svlay, který se mu rýsují pod bílým trikem.

"Tohle je Will a tohle Barbara. Je z Česka." Představí nás Thom a já si s ním s širokým úsměvem na rtech potřesu rukou. Ten kluk je doslova k sežrání. 

?Nejsi z Holandska?" Zeptám se ho zvědavě. Will se na mě nechápavě podívá.

"Ne. Proč?"

"Protože tam jsou hezký kluci." Vypustím z pusy ještě dřív, než si to stačím rozmyslet. Během sekundy cítím, jak mi rudnou tváře. Jsme ráda, že tu nejsou obyčejná světla, takže nevidí můj rudý obličej. 

"Tak děkuju." Odpoví mi trochu váhavě. Na nic jiného než na přikývnutí se nezmůžu. Jak jsem něco takového mohla vypustit z pusy? 

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat