43. Chapter

150 16 6
                                    

-Barbara's view-

Monique byla stále v kuchyni s Nickem. Nevím, co tam dělali a ani to nechci vědět. Je snad ještě nadrženější než byla.

"Namaluješ mi taky koníčka?" Zeptá se mě malá holčička s blonďatými copánky,která se jmenuje Becca. Je opravdu roztomilá.

"Samozřejmě." Přikývnu a natáhnou se pro papír s obyčejnou tužkou. Umím kreslit jen koně. Taky bych dokázala nakreslit jednoduchého pavouka. Kolečko s osmi nohama.

"Co to je?" Zaslechnu hlas Nicka za mými zády. Prudce se k němu otočím s vražedným pohledem. Otevřu pusu, abych mu odpověděla.

"To je kráva?" Zeptá se mě znova. Naštvaně našpulím pusu a otočím se k němu zády, aniž bych mu odpověděla. Až do této doby jsem si myslela, že koně mi celkem na kreslit jdou. Naštval mě. A to celkem dost. 

"Jej tak promiň." Omluví se mi a skočí vedle mě na pohovku. Neotočím se na něj. Dál malují pro Beccu.

"Umíš taky něco jinýho?" Zaslechnout hlas Ale de za mými zády. S našpulenými rty se k němu otočím.

"Tak si to maluj sám!" Vyprsknu.

"Chtěl jsem se tě spíš zeptat, jestli bys se mnou třeba zítra někam nešla? Třeba do kina?" Zeptá se mě. Chvíli mlčí, protože nevím, co mu mám odpovědět.

"J-já-." Zaseknu se aniž bych mu odpověděla. Alex stále čeká.

"Jasně. Proč ne." Odpovím konečně a na tváři se mi rozšíří úsměv. Alex mi úsměv o platí a příšerně si ke mně.

"Víš, že randì s tím zpěvákem?" Šeptem Nick Alexovým směrem.

"Ty si hneď svýho vztahu a nepleť se do mýto." Vyprsknu na něj. Alex se tomu zachichotá, zatímco Nick se otočì na druhou stranu.

---------------------------------------------------------------

Konečně další část :)

Jak se těšíte na rande Bary a Alexe? Nebo byste radši, aby šla s Niallem :)

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat