-Monique's view-
"Tak co?" Zeptám se Bary nedočkavě, kdyz se konečně dostanu k ní do pokoje.
"Co?" Zvedne ke mně pohled a dělá, že nevím, o čem mluvím. Stále nic neříká, ale její hlava se pohne k jejímu bílými samsungu. Všimnu si toho a je mi jasné, na co čeká.
"Fajn!" Výkřikem a na její tváři se objeví široký úsměv. Taky se na ni usměji a přispěchám k její posteli, kam se pozadím.
"Bylo to úžasný! Jak se na me usmíval. Taky mě objemům kolem ramen. Myslela jsem, že v tu chvíli omdlím." Začne se tomu se mnou smát. Dokážu si to živě představit. Taky jsem to zažila, když mě Harry políbil. Když na to pomyslím, tak cítím ty jeho rty na rěch mých. Ne, že by Nick líbal špatně, ale Harry je Harry.
"Snad se ti to s tím Haprrym splní." Řekne mi s menším úsměvem na rtech.
"Já jsem ráda s Nickem." Odpovím jí, přičemž se na ni uculím. Bary se zahihňá a poposedne si ke mně blíž.
"A co Nick?" Zeptá se mě. Asi vím jaká otázka se schovává za touto. Když si to uvědomím, tak reagují na to, že celá zrudnu. Jako rajče.
"Spali jsme spolu." Zamumlám tiše ve snaze, že mě neslyší.
"Nekecej!" Vytiskne a klesne si.
"Jaký to bylo? Bylo to pomalý nebo takový ten nával vzrušení, ze jste na sebe skočili a nestihli si sundat oblečení. A kdo byl nahoře? Měla si orgasmus?" Zavalí mě otázkami a já na ni jen zíram.
"Bylo to takový romantický. To, jak mě líbal, jak se mě dotýkal!" Začnu vzpomínat na něj, jak se mě dotýkal, jako bych byla křehká.
"A orgasmus jsem měla, byl užasnej!" Uculím se na ni, přičemž červeň neopouští moje tváře.
-------------------------------------------------------------
Jak se líbí tato část? Jak si myslíte, že to dopadne?
Už se blíží konec července a příběh skončí, až v příběhu bude konec srpna, tak si to ještě užijeme :)Dnesk jsem zveřejnila první část k mé nové povídce s názvem 1987, je to ff na Nialla, tak se na ni podívejte :) budu jedině ráda :)